Kozso és a biszexualitás

 2010.03.06. 09:50

"Az Ámokfutók egykori frontembere és több együttes néhai producere, akinek mára már, és szerintem ezt megállapíthatjuk, hogy hozzá nőtt a haja a tincséhez, nem zavarja a biszexualitás. Kozsó az embert nézi, illetve nézné, ugyanis párt keres. Szétnézett a neten, de újabban az intergalaktikus ismerkedés vonzza."

Hm na ez egy érdekes hír, tudom kicsit régebbi de hát attól még ugye ennek is van hírértéke. Ez a ckk erősen félre érthető szerintem :D Most Kozso biszex, vagy biszex nőt keres? :D Nem mindegy azért lássuk be. Mer ugye luk-luk csak a keret más. Megjegyzem nekem ez a Kozso gyerk mindig is gyanús volt, az a sok fiúbanda akik ugráltak mint egy rakás köcsög a polcon földrengéskor.
Szerintem nem én vagy az egyetlen ember a földön aki Kozsót sajnálatos módon gáznak tartja, és idegsokkot kap már akkoris ha csak meglátja a tévében. Mert ugye felépésen nem nagyon láthattuk a pohos tinibálványt. Lehet már neki is oxigénsátor kéne mint Axel Rose-nak.
És ez az intergalaktikus ismerkedés... ez egy olyan valami... aminek mi is tudnánk felhőtlenül örülni. Ki bánkódna ha jönne egy UFO és mondjuk elvinné intergalaktikusan ismerkedni :D
 

Címkék: hülyeség napi mocsok bulvárkomment agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.03.06. 12:01:19

ÚÚÚ, pedig nincs is szülinapom..újra jönnek a posztok??ráadásul Sulujjal?? Jupiiii!:)

Bazsiahegyről 2010.03.06. 12:18:59

Nembaj, azért boldog születésnapot :D

Bazsiahegyről 2010.03.06. 12:21:55

Ja és tessék nekem is örülni :P

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.03.06. 18:32:12

Neked mégjobban mert suluj lusta:D

Bazsiahegyről 2010.03.06. 18:41:57

Igazából én vagyok a lustább mert ahelyett hogy csinálnék valami értelmeset ide írogatok :P És nőt akarok a fenébe is :D
süti beállítások módosítása