Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felvilágosítás újra...

 2010.03.08. 12:24

Gond van a puncim ízével. Van erre valami megoldás?
Suluj: Csapasson mellé Törköly pálinkát...
Bazsi: Nyomj bele egy Menthost. Menthos the fresh maker!

Biztonságos az a módszer ha a pasim péniszére nejlonzacskót húzunk vagy valami hasonlót és rá befőttesgumival ráerősítjük és úgy megy a menet?
Suluj: attól függ csak a tescos szatyor tejgumival nyújt biztonságot, de lehetőleg a legnagyobbat kérjétek és előtte kenjétek be a péniszét enyvvel hogy nehogy lejöjjön
Bazsi: Persze hogy biztonságos, de a koton mennyivel olcsóbb...

Hogyan szoktatok maszturbálni? Mit csináltok hogy álltok neki?
Suluj: hogy állok neki? megköpöm mindkét markom és mint ha lapátolnék...
Bazsi: Befogjuk a farkunk egy satuba és megtekerjük. Mindenki így áll neki, eseteg előtte kenünk rá egy kis langyos libazsírt hogy csikis legyen.

Szexmániás vagyok ha le akarok feküdni a barátnőmmel?
Suluj: Igen! Csak esküvő után 2 évvel de akkor is csak sötétben és sosem lehettek teljesen pucérok, huzzatok zoknit meg kalapot!
Bazsi: Úristen! Jézusom, csak nem lejárt a WoW előfizetésed?

Milyen szavakat mondtok, ha fel szeretnétek izgatni a szerelmeteket?

Suluj: Elmentem inni 2 nap és talán jövök!!!
Bazsi: Vettem egy gyémántgyűrűt... a gyerekem anyjának.

Hogy tegyem felejthetetlenné a szexet?
Suluj: Verd nyakon szívlapáttal! Tuti nem felejti el...
Bazsi: Olvass közben Konfúciusz idézeteket vagy harapd herén a pasikádat

 

Címkék: szex felvilágosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.09. 08:47:09

:D:D

De régen voltam már itt, és dejót röhögtem.
süti beállítások módosítása