Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

E.T.-t megrontották

 2010.04.03. 10:10

Hát kell ehhez még hozzáfűznöm valamit? :D Szerintem nem.... De legalább tudjuk hogy E.T. miért ment haza :D

Címkék: web videó szex perverz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aradia (törölt) · http://circus-diabolique.blog.hu 2010.04.03. 18:00:48

Jézusom...ez fúúúú de beteg bakker XD Igazából amin a legjobban meglepődtem közben az az, hogy ezek nem japánok...

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2010.04.07. 01:16:37

tudjátok mi a durva hogy engem szombat reggel ezzel traktált, szegény másnapos fejem és gyomrom elég rendesen liftezett hirelen a kv-t is majdnem a monitorra köptem

Aradia (törölt) · http://circus-diabolique.blog.hu 2010.04.07. 15:05:48

@suluj: XD XD
Én a családot traktálom ilyenekkel, imádom nézni ahogy szenvednek:D A legjobb barátnőmnek is én mutattam meg a 2girls1cup videót, de előtte tettem le elé chipset, hadd csipegessenXD Meg volt a hatása csak ennyit mondok:D

noroi 2010.04.07. 23:30:19

@Aradia: csokifagyi még hatásosabb lett volna ;):P
süti beállítások módosítása