Én, a tahó

 2011.11.30. 20:25

Néha a leszart szar is tartalmaz némi kukoricát, azaz mindig kerülhet hiba a gépezetbe. De ne rohangáljunk ilyen szertelenül mint ahogy most már Stohl Buci is teszi egy 3x3-as kis szobában. Szóval szerintetek mennyire meríti ki a tahóság fogalmát eme tett:
Egy kedves kolléganő nemrég jött vissza szülési szabadságról, egy éve emlékeim szerint. Amivel nincs is gond, mert süssön sütit meg csináljon kávét amíg mi lebunkózzuk a vadállatokat, szennyezzük a környezetet meg irtjuk a fákat (pedig nem vagyunk hódok). Ehh megint elkalandoztam pedig nem is én vagyok Jack London...
Szóval még szoptat mert gondolom erre egy most már kettő és fél éves gyereknek nagy szüksége van, és a munkahelyünkön feji magát az egyenjogúságot a nőknek mozgalom szellemében. Amint lefeji a tejet (egy pillanatra elgondolkodtam hogy ő most a tehén vagy a fejőnő vagy valami bizarr hibrid) beteszi a tejet a hűtőbe, és hát hogy hogy nem egyik nap benne is felejtette. Reggel pedig kedves kollégáink kávéztak és hát azt látták hogy fehér, meg színre is stimmel úgyhogy beletették a feketelevesbe. Mondjuk ilyen alapon egy adag elefántgenyót is megihattak volna...
Jah és hogy miért is vagyok én azóta az utolsó szemét szar genyó? (The GHEcchi!!??)
Nem, nem én ittam meg, hála égnek nem kávézok. Csak aznap a hölgyemény bejött és nagy boldogan újságolta hogy: "-Srácok megnyitottam az új kantint, van süti, mogyi, csipsz, kóla, narancs, energiaital, kakaó..."
És hát azóta szánom bánom de kicsúszott a számon hogy: "-Tej nincs?"
Na azóta nem érezzük kötelező érvényűnek egymás irányában a köszönést. És még mielőtt félreértene valaki, én nem vagyok antifeminista, sőt feminista férfi vagyok mert támogatom azt hogy a szőröslábú nők is kapjanak szexet!
 

Címkék: hülyeség perverz idióták fájdalmas bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

i matee i 2012.01.02. 04:34:18

Heló. Véletlen keveredtem ide az oldalra de már áldom a szerencsém hogy így történt. Éppen arról kerestem infót google-n hogy a honvédségbe mikre lehet jelentkezni és elolvastam az egyik posztodat a honvédségről. Először majd le dőltem a székről a nevetéstől. Aztán elolvastam a többit is és nem bírtam abbahagyni. Egy szó mint száz király az oldal. Csak így tovább!

Bazsiahegyről 2012.01.03. 16:23:31

@i matee i: Köszönjük a bókokat, elvégre ritkán mondhatjuk el hogy férfiakat döntünk földre... :P Ja igen és jótanácsként: NE LEGYÉL KATONA! :)
süti beállítások módosítása