Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Klipelemzés Gnesa - Wilder

 2021.08.21. 13:39

Néhányan megjegyezték hogy nem elegáns 2 évtized távlatából belerúgni ezekbe a zenékbe, mert mai szemmel tényleg gázosak. Ezért ma valami frissebbet hoztam! Az egész délelőttöm ezzel ment el hogy megtaláljam... De meg lett és azóta boldog vagyok, mint az utcalányok esős időben. Eme remek perfekt teteme, e zene feledd el sebesen. Na, még mit nem... Végig fogjátok szenvedni, ha nekem 3x kellett megnéznem!
Adott egy démon, démoni hangon rezegteti a hangszálait és biztosak lehetünk benne, hogy helyette nem énekelt senki, ez Ő. Aki nem hagyta hogy az autotune segítsen rajta. Mondjuk nem tudom sikerült volna e neki...

Ez a démon pedig Gnesa. Gondolom, így tippre az Agness -> Ágnes nevekből kreálta magának, de én firnyákos vagyok és átlátok a szitán. Csábos nyitás, meg kell hogy mondjam. Ha valaki kopogtatna és ezt látnám, tuti valami nőimitátornak nézném aki az éneklésével akarja a családot rettegésben és terrorban tartani. Aztán rákezd a terrorra úgy igazán és egyszerre énekel meg táncol. Szinte érzem ahogy a sonkák és a hang keltette rázkódáshullámoktól egyszerre rezeg a fogtömésem és a lépem. Utolsó erejükkel kapaszkodnak a helyükbe, de a siratóasszonyok már gyülekezni kezdtek...Zöláűűűűűűűűűűűű. Annyira ledöbbentem azon amit látok, hogy rajta maradt az ujjam az "ű" betűn. Szóval zöld ruhára vvváltott (megint lefagytam) és most így lalalázik. A kommentekben valaki megjegyezte hogy annyira tetszik neki ez a rész, hogy a lányát Lalala-nak fogja hívni. Gondolkodtam rajta én is erősen, az az igazság. De inkább a nyelvtanárának a telefonszáma érdekelne. A két árnyéka közül, valamelyik csak ideadná. A művésznő el van foglalva azzal hogy a szemeit 2 cm távolságról filmezzék. Csak nyomja, nyomja, én meg keverem a rézgálicos hipót, 2 cukorral... Több bajom már nem lehet ettől sem. Tisztelem a meg nem értett művészeket, én is voltam az. De mivel nincs hangom azóta sem, nem akartam áriát/solo-t énekelni. Szóval hangom nincs, csak önkritikám, meg családfám ami nem egy körforgalom. Na de tértjünk vissza a következő dobhártyafonnyasztó "lalala"-ig az angoltudáshoz. Olyan neki tippre nincs. Hosszabban kifejtve: minden szavával egyetértek, azzal is amit nem értek. 
A take me higher rész előtti zene, kissé olyan beütéssel bír, mint amit a Titannic süllyedésekor játszhattak a zenészek. Drámai, mint amikor Micimackó széttépi Malackát. 
De hallatszik hogy ez a lalala szívből jön, csak amire a szájához ér, megromlik. De legalább ügyesen táncol. Ja nem ide.... Kb akkor csinálok így amikor a 10. pálinka után egy lagzin megszólal a Kék a szeme és ennek örömére megiszok még egy vödör habos alvadt faggyút. 1:08-nál tartunk de nem bírom. Innom kell. Hm de legalább szép a szeme... Na igyunk még a lalala előtt... Milyen jól rappel és mutogat egyszerre! Ték mí wáldör van igyunk. Már csak 2 perc... Remélem a gyereknek nem ezt énekli alvás előtt. Szegény picinek kell majd az ágy alatt nyugtatnia a szörnyeket. Nem akarom én ezt tovább hallgatni! Levonom a következtetéseimet és iszok mégegyet... 

Szóval ez van ha az önkritika hiánya, a melltartótlanság és a pénz találkozik. A többmilliós nézettségből eddig 3000000 amit részegen generáltam. De abból meg nem lehet semmit írni...

Címkék: zene vélemény ajánló web youtube szex hülyeség pihent idióták töprengés agyhugykő klippelemzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása