Bevallom!

 2008.10.02. 08:53

Egy "népszerű" bulvárujság oldalán találtam ezeket a kis kommenteket, amikben az emberek vallják be bűneiket név nélkül. Nem bírtam felette nyom nélkül elmenni...

- "Az egyik legjobb barátnőmet fogyisnak mondtam magamban... :( "
- Hát gyermekem, Isten tuti megbocsájt... Ő nem fog, hacsak nem ő Isten de akkor nem lenne fogyi... Ördögi kör.
 

- "gerjedek a gyantacsíkokra, de irtó büdösek. egy vöröshajú fiú"
- Nos erre mit is mondhatnék... Ez még nem betegség, csak ha kivered rájuk. De adok egy tanácsot: próbáldd meg nővel csinálni, tudom hogy nem ragad úgy sőt csúszni is fog, de hidd el nekem jobb érzés... 
 

- "Bevallom, hogy mindig csak a pasik kedvéért csináltam a szexet, nekem soha semmi jó nem volt benne!
magjátszottam magam, mert szégyelltem volna, ha kiderül, hogy frigid vagyok, meg jó volt látni, ahogy örülnek. Azt hitték, milyen jókat tesznek nekem. Én meg közben belül zokogtam.
De legalább vannak gyerekeim."
- Akik tuti büszkék a mamájukra...

- "Már szenvedek a korai magömlésem miatt. Egyszerűen nem tudom késleltetni. Ha van valakinek jó és kidolgozott ötlete szívesem olvasom."
- Nekem van, de nemtudom tetszene-e... Ne dugj.

- "Mindennap többször és mással óránként."
-
WTF... a kollégát tuti érdekli, merre laksz?
 

- "Bevallom eddig nem sikerült megtudmom ,hogy ki keresztelte meg keresztelö Szent Jánost van aki tudja?"
-
Ez biza fogós probléma... szerintem használd az ókori google-t. (Biblia)
 

- "nem bírom elviselni anyósomat!"
-
Nem egyedi eset. Jutass eszébe valamit! pl.: balta...

- "emberi ürülékkel kentem be a szomszéd kerrítését amiért kivágta a rózsáinkat"
-
Wow... Neked aztán lehet bélműködésed.

- "A matektanárnőm nem buktat meg,ha leszophat!
Megengedjem Neki?Úgy veszem észre,hogy"bukik"Rám!
De,félek,hogy"átver"!Mit tegyek?"
-
Mennyire megváltozott az iskola mióta oda jártam...

- "Sokat gondolkodom az animal szex rejtelmein és már ki is próbáltam egyszer kétszer."
-
Nos kedves barátom. Remélem elefánttal próbálkoztál és megujjazott.

Nos egyenlőre ennyi... most megyek zokogok csöppet.

 

Címkék: ajánló hülyeség közösségi portál fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása