No de ki az a Váczi úr?

 2008.10.06. 09:19

"A műsorvezető lakását idegenek látogatták meg, és elvitték a számítógépet, illetve két fényképezőgépet és a DVD-lejátszót is - írja a Blikk. „Beléptem a lakásba, és már az első pillanatban tudtam, hogy valami nem stimmel. Az egyik komód tetején hevert egy pár cipő, és biztos voltam benne, hogy nem én tettem oda.” Váczi az eset után riasztót szereltetett fel,majdhozzátette, legjobban az bosszantja, hogy a fürdőszobából még az elektromos fogkefét is magukkal vitték a betörők"

Namármost volna nékem pár kérdésem...
1. Ki a jó isten ez a Váczi úr?????? Biztos az én készülékemben van a hiba hogy még nem hallottam róla ebben az életben. Tuti a műsorvezetés mellett hobbi atomfizikus vagy sejtbiológus de minimum egy kurvára fontos ember és a Nobel-díj büszke birtokosa.

2. Ez tényleg ennyire hülye hogy ellopják a számítógépt, DVD lejátszóját, 2 nyilván nem kétfilléres fényképezőgépét és az zavarja legjobban hogy egy szar elektromos fogkefét eltulajdonítanak? Biztos valami női rajongó lehetett és most az alfelét sikáltatja a szerzeménnyel. Megértem én biztos sok emlék fűzi a fogkeféhez, mélyebben megy a belébe mint a kiskanál, vagy bármilyen kisállat.

De amúgy jó hogy abból jött rá a betörésre hogy a komód tetején volt egy pár cipő... Mert tényleg, ki tenné oda? De baszki ha mellette szét van verve a lakásod biztos ez fog először feltűnni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása