Uri reggeli erekciója

 2008.10.06. 08:49

"Uri Geller pár évvel ezelőtt a Celeb vagyok, ments ki innen! című műsor brit változatában szerepelt, írja a Bors. A mentalistát elsőként szavazták ki a műsorból, ahol a reggeli erekciójával kisebb botrányt okozott. „Felkeltem és azzal kezdtem el viccelni, hogy megkérdeztem a többi férfit, hogy nekik is volt-e erekciójuk reggel”, mesélte Geller. Mindenesetre a mentalistának így is megérte a dzsungelban rostokolni, a fellépéséért 9 millió fontot kapott."

Hm... na most gondolkodjunk... Ha egy reggeli erekcióval ennyit keresett, akkor én mennyit kereshetnék, ugyanis nekem még midnen reggel feláll :P és nincs optikai tuning sem rajta. De azért lássuk be: Én nem vagyok híres ergo senkit nem érdekel a reggeli erekcióm csak a barátnőmet. Másnak meg amúgy sem adnék belőle még Kyle papájának se a South Parkba. Úgyhogy azt hiszem így jártam... De legalább nekem nem kell azzal viccelni hogy feláll e. XD

 

Update: Lehet a többieknek azért nem állt fel mert meghajlította mint a kanalakat... Ejj ejj Uri... Du bist sehr sehr schmutzig...

Címkék: fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása