Egy kis gondolatbubi...

 2008.10.17. 15:44

Érzem hogy írnom kéne valami egetrengetőt és megismételhetetlent, de nem megy, de erölkdök, mint a bilagitfüggő, és malackaként küzdök a szembeszéllel. Mi legyen a téma???
Áhh meg is van a tegnap este, vagyis annak egy apró momentuma. Nem és nem!!! most nem perverz poszt következik, mielőtt még valakinek elindulna a nyálelválasztása...
A minap feltünt a cseszkós logoval rendelkező tv2-n, hogy hatalmas xxl felirat vigyorog a képembe, mint a nyúl a vitrinbe, na gondoltam végre értelmes profilt vált, ugyanúgy csorognak a testnedvek, de sose azt nézd...
Na tegnap két South Park rész között oda is kapcsoltam, nagy bánatomra. Véletlen volt, de inkább balesetnek nevezném, de lehet kellemesebb lett volna vonat elé lépni, az legalább kiropogtatja a hátam... Sikerült elcsípni, ahogy Kamarás Iván és Kern Andris idétlenkedik. Ismétlem Önmagam, nem kellett volna... Komolyan mondom, ez még a Balázssónál is szánalmasabb volt, mert ott a foganincsfejenagy emberkéken jókat lehet röhögni, de ezen meg amin röhögni kéne csak zokogni lehetett. Gyorsan tovább is nyomtam a bűvös trubadúrdobozt és néztem inkább egy kis hüvelygomba reklámot, csak hogy helyre álljon az egyensúly...
Komolyan mondom, a műsorszerkesztők nem is törik magukat...vagy éppen arra törekednek, hogy megkínozzák azokat, akiknek  8 általánosnál magasabb végzetségük van. Ezzel próbálják meg elérni a túlszaporodó mocskos értelmiségit???
Se baj lesz ez még így se...

Címkék: vélemény idióták napi mocsok bulvárkomment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.17. 15:56:19

Hálistennek nem láttam!!!! Viszont nem is akartam meglesni, hiszen a bemutatókból ítélve sem szerettem volna megnézni.....Szánalom tényleg az egész.

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.17. 16:00:33

de én teljesen véletlenül tettem :(
és nagyon rossz volt :-(((
álomba is sírtam magam

Bluesrocker · http://www.rockerek.hu/Izsi 2008.10.17. 18:28:56

Sokat megélhettem már, egy darabig elnézegettem ferde szájjal. Aztán jött a Szikora Robi, azt végre megtalálta a hüvelykujjam is a power gombot.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.17. 20:14:29

Az a gond ,hogy hétköznap este leülök a tv elé, és elkezdek zongorázni....
választhatok a celeb genyák közül,vagy az efféle rémség közül....és igen mindig a viasat marad!
Szerintem azt akarják a műsorkészítők ,hogy menjek szépen aludni,hétvégén meg bulizni....vagy a videótékába!
Azt nem értem ,hogy honnan szedik elő a Kern Andrást?
de most komolyan ez még él? még mindig?
Mint a 6-os lottó sorsoláson az a nő ,nemtudom már a nevét mert én nem lottózom,de mindig ott van,ti is tudjátok biztos kire gondolok....na az szerintem tudhat valami sötét tikot és azzal fenyegeti a Szerencsjáték Zrt.-t,azzal zsarolja őket ,hogy képernyőn lehessen ,egészen haláláig!

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.17. 20:17:47

nem nem az a néni már rég meghalt csak a hullájával báboznak a púlt alól :-)))
süti beállítások módosítása