A vallásokról röviden

 2008.10.20. 18:35

A békás sztoriban Suluj említette hogy úgy gázoltunk át minden ilyen szektamókuson, 10 perc alatt gyakorlatilag törzsi vallásokat vehettünk volna fel, és megadták volna Jézus mobilszámát egy ezresért. Nem éltünk a lehetőséggel, amit bevallom férfiasan azóta is bánok. És akkor mi lehet a Győrnél nagyobb városokban??? Itt volt indián, cigány roma, hites, jehova, mormon, krisnás... szinte vártam a dalai láma mikor lebeg be elém egy szórólappal és mennek el meginni egy kávét Mohameddel.
Az egész lényege amiért írok, hogy nem bírom az agresszív térítést. Miért nem lehet megérteni hogy nem akarok úgy élni ahogy ők? Nem akarok alkohol, dohányzás, szex és káromkodás nélkül élni mint a mormonok, fájna a szívem megválni a születésnapomtól is tehát nem leszek jehova sem. Nem akarok papírízű kaját enni szóval krisna kilőve. És amikor közlöm hogy épp ezen okok miatt nem kérek belőlük akkor vegyek még képeslapot, vigyem el elolvasni mormon könyvét meg meséljek a gyerekkori traumáimról.
Hát hogyne majd pont neked... Nem kell a szaros képeslapod és a tököm tele van azzal hogy előbb a kezembe nyomod és utána kéred a pénzt és ha nem veszek akkor fel vagy háborodva... Legközelebb lapáttal megyek majd aztán nézhetsz hogy megsegít e az istened... Ha agresszívan térítenek agresszív leszek. Ilyenkor nyitok baltával ajtót a jehováknak pl...

Címkék: vélemény idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fricska · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.20. 20:12:15

Azért ilyen erőszakosak, mert miután megtérsz (megtérés=agymosás) a fizud nemtom mennyi százalékát szépen lehúzzák rólad. Neked meg isten fizesse meg.
Nekem volt egy ilyen barátosnőm, belépett valami hitgyülibe és nyekk.

Bazsiahegyről 2008.10.20. 20:14:53

és mi lett vele? azóta is lelkes tag?

fricska · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.20. 20:24:17

Voltam a csaj esküvőjén, sose hittem volna el, ha ezt valaki úgy meséli.
(Hozzáment egy hitgyülis faszihoz, aki úgy 30-évvel volt idősebb, mint ő.)
Ezek táncoltak, ugráltak, meg amit el tudtok képzelni. Volt mellettem egy pár elkezdek hangosan röhögni, örültek :)
Na, akkor menekültem ki onnan. Azóta nem tudom, mi van vele..

Bazsiahegyről 2008.10.20. 20:36:53

hát valszeg énis leléptem volna... mondjuk röhögtem is volna :D

Fiorentina 2008.10.21. 07:33:10

Fel kellett vna rakni a youtube-ra. :D Amikor Egerbe jártam suliba, akkor is állandóan ilyen krisnásokba meg jehovásokba botlottam, egyszerűen nem tudtam olyan úton menni, ahol ne találkoztam volna velük. Jöttek utánam, ha elzavartam őket a picsába. Sose értettem, hogy miért kell ilyen agresszíven hitet téríteni. Kapják be azt mondom.

Bazsiahegyről 2008.10.21. 08:16:09

A krisnásoktól énis falra mászok... szar arra ébredni a szigeten hajnal 9kor hoyg 4 elvetemült hörögve énekli a sátram előtt akusztikus gitárral hogy hare krisna hare rama hare krisna krisna krisna...

Bluesrocker · http://www.rockerek.hu/Izsi 2008.10.21. 09:14:50

Na neee:D Unplugged krisna metál :D
süti beállítások módosítása