Levelek a Mikulásnak I.

 2008.10.20. 12:11

Ezek a levelek a Mikulásnak íródtak, de sajnos az én kezembe kerültek... De énis jószívvel válaszolok rájuk mivel közeleg a neves ünnep,  csakúgy mint korábban a szexuális jellegű kédésekre. ;)

Kedves Mikulás!
Én egy valag szaloncukrot kérek mert az a kedvencem! A tesónak ne hozz semmit!
Adri


Kedves Adri!
Nem kapsz szaloncukrot mert nagy lesz tőle a valagad! A tesódnak én nem hozok semmit, de a gólya igen!
Mikulás

Szia Miki!
Én egy Bugyi Béla nevű kisfiú vagyok és szeretném ha hoznál valamit amitől megváltozik a nevem! Sokat piszkálnak miatta!
Bugyi Béla

Sziahahahahahahaha!
XDXDXDXDXD Ez nagyon LOL Ne tegezz teeeeeeeeeeee!
Mikulás

Csőváz Télapu!
Te figyumá! Hozzá nekem ety kis zselét hogy be tuggyam lőni a hajam, meg egy harapós pitbullkutyát hogy menő legyek a jáccin!
Ernőke

Ernőke!
Már elindultam a kutyáiddal de sajnos a szarvasaim halálra rugdosták. A zselét pedig elhasználtam síkosítónak! Bocs. De viszek helyette helyesírási szabályzatot!
Mikulás

Szia Mikulás!
Én Bernike vagyok, és anyumnak szeretném tőled kérni hogy hozdd vissza Jimmyt!
Bernike

Kedves Bernadett!
Jimmyt nem áll módomban visszahozni mert most épp Oszlóban turnézik...
Mikulás

Csókolom Télapóbácsi!
Zsuzsika vagyok és 12 éves. Szeretnék egy vibrátort mert csalódtam a fiúkban!
Zsuzska

Kedves Zsuzsi!
Énis csalódtam! Apukádban és anyukádban, hogy nem kisszéket csináltak amire legalább ráülhetnék ha elfáradok, vagy rendet a szobákban hogy ne támadjon meg a kosz!
Mikulás

Szia Mikulás!
Én egy bánatos nekrofil vagyok. Van egy blog ahol mindig kinevetnek meg mindenfélét írkálnak rólam! Nemtudnál hozni nekem egy hullát, vagy esetleg te nem vagy rá hajlandó? Olyan jó lenne...
Egy bánatos nekrofil

Egyáltalán nem kedves Bánatos nekrofil!
Lehet hogy öreg vagyok, de még élek és ez így is marad egy darabig, szóval ne reménykedj kis perverz... Mi lenne ha hulla helyett egy névre szóló gumiszobát kapnál?
Mikulás

Csoki Mikulás!
Szilárd vagyok és kéne pár új vicc mert a régiekért meg akarnak verni!
Szilárd

Kedves Szilárd!
Verjenek csak, megérdemled!
Mikulás

Most pedig jöjjenek a híres emberek levelei:

Há dikmán té Mikulyás!
Dzsőzike vádzsok, azt kérnék egy zebrátot! Há meg hogy vigyé innen minden kelgyót mán mee fílek tőűlük!
Dzsőzi

Kedves Győző!
Nem kapsz zebrát, mert a gyerekeidet sem tudod felnevelni rendesen. A kígyók maradnak veled a dzsungelben hogy nekem is legyen valami örömöm. A manókkal mindig küldünk sms-t, mi küldtünk el 2x is bátorságpróbára!
Mikulás

Kedves Mikulás!
Fákété Pápápákó vádzsok és ádd ideja didit!
Pákó

Pákó...
Tavaly is didit kértél... de hányszor mondjam még el??? Amíg Afrikában nem esztek rendesen nincs se ajándék se didi...
Mikulás

Tisztelt Miklós!
Ha lehet kérnék egyet az alsónadrágjaiból és kérnék egy új naptársorozatot Donatelláról, egy szemöldökcsipeszt, aztán hogy vegyenek le az 500 Ft-osról és egy új apukát a pici lánynak! Biztos tudod hogy szerepeltem a Tutti Fruttiban...
Tüncike a dekoratív médiaszemélyiség

Kedves Tünde!
Igen tudom, azóta 60%-os vak vagyok mindkét szememre. Az 500 Ft-oson nem te vagy hanem Rákóczi. Ezek helyett mind mi lenne ah inkább vinnék neked egy agyat?
Mikulás

 

Címkék: beteg hülyeség kérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.20. 12:46:27

Ez az utolsó volt a legjobb :D :D :D

Bazsiahegyről 2008.10.20. 12:49:00

:P Hát nem rajtam múlt semmi :D Én csak válaszolgattam a Mikulás nevében :D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.20. 19:49:00

szili miért nem kap uj vicceket :(:(

Bazsiahegyről 2008.10.20. 19:50:57

kell az neked hogy megint mondjon valami iszonyú szart? :D a régiekbe ha belekezd legalább le tudjuk időben álltani

aniko · http://verrset 2008.12.02. 20:30:13

mikor jőszel hopzzám mikulás bácsika?

Bazsiahegyről 2008.12.02. 20:32:50

ha írsz levelet, meg ha kapok kekszet :P
süti beállítások módosítása