A bútorvásárlás rejtelmei

 2008.10.25. 19:03

Na ez sem mindennapos dolog nálunk, úgy döntöttünk felújítjuk a szobámat, parkettázunk, új ágy, új szekrénysor meg megint festünk. (parkettát lakkozsni majd hívjuk a parkettalakKOZSÓt) El is libbentünk gyorsan a Kika nevű szörnyedvénybe mer ugye ez elvileg bútoráruház vagy nemis tudom... Bemerészkedtünk ami nem kis bátorságra vall szerintem. Már a bejáratnál szemközt vigyorgott egy 2 m-es felfújható Mikulás. Hát végülis ha szamár, meg Antonio Banderas szexbábu is van ilyen miért ne lehetne? Ki vagyok én hogy ítélkezzek... Beljebb hatoltunk olyan mereven mint amire csak egy vőlegény képes azon az éjszakán amikor félrekefél. Ekkor szembejöttek velünk a műfenyők... fehér, vörös és a zöld. Megjegyzem hogy zöldből volt a legkevesebb. Vesszenek a konzervatívok... Aztán jöttek a karácsonyfadíszek amikre lassan már midnen szart rányomnak. Ezeken nagy nehezen túltettem amgam és odafáradtam a bútorosztályra. Na kérem itt minden volt csak bútorok nem. Itt csak olyan izék voltak amiket a sznobok vesznek és teljesen használhatatlanok. Rádöbbentem hogy itt biza olyan ágyat nem kapok amit ki lehet húzni és elfér rajta két ember úgy hogy nem kell nyomorogi... Megnéztem a szekrényeket is. Jó nagyok voltak, lehet bennük szexelni. Ezzel el is mondtam minden pozitívumukat.
Ezek után átmentünk a Praktikerbe, hátha... de tévedtem. Parketta volt... papírból, amire még azt a nyomot is rámásolták amit a szú vásott az eredeti fában. Hát gratulálok, ez aztán tényleg olyan mint az igazi. Aztán át a bútorrészlegre... A szekrényeket jó 3m magasra tették nehogy valaki közelről is meg tudja nézni... Közben láttam a gyermekeit nevelő anyukát. Élmény volt... Ennyit hallunk: "XY mit mondtam neked az anyád picsáját, fél percet kapsz hogy felállj onnan különben kiverlek" ez magában foglalt minden perverziót amire nem voltam kíváncsi így hazajöttünk...
Összefoglalva: bútort akartam de kis híján csak agyvérzést kaptam. Ennyi. Többbet nem akarok ilyesmiket venni, inkább kifaragom én szívlapáttal.

Címkék: vélemény ajánló beteg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokuss 2008.10.25. 19:52:33

basszus erröl eszembe jutott hogy elkészült a polcom ami már 3 éve készül már csak fel kell rá pakolni a könyveket meg mindent ami rá valo de lehet ez is 3 évet vesz majd igénybe..:)

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.25. 20:27:32

ilyen körúton én is jártam már félelmetes annyi szent

Doom 2008.10.26. 00:08:18

Nem értem... Mi a gond? Ha a szekrény jó dug@sra, akkor alvásra is, nem? :-)

Bazsiahegyről 2008.10.26. 08:07:49

jah majd felteszem magam valami fogasra :P alva még úgysem aludtam eleget :D

mokuss 2008.10.26. 10:41:32

geci elkészült a polcom a legendás polc ami 3 éve készül hehe

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.26. 22:14:19

Hát ha a Kika szekrényben szexelni lehet meg aludni, akkor a Kika ágyben lehet tárolni a könyveket, ruhákat, meg egyéb holmit
süti beállítások módosítása