Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Versikék mindenkinek

 2008.10.27. 09:59

Közkinccsé teszem korunk nagy anonim poétáinak alkotásait, fogadjátok szeretettel a kortárs meg nem értett művészek verseit!
 

1. "Kinn a mezőn kapa, kasza
    A parasztnak nagy a... munkakedve"

2. "Józsibácsi kinn a mezőn élezi a kaszát,
    De mivelhogy nem volt nője, kiverte a....z ablaküveget"

3. "Minden házon van egy ablak,
    Gyere kislány jól meg... leszünk"

4. "Kispiricsi fal végén folyik el a kanális,
    Enyém leszel kisangyalom meg...kedvelem az anyád is"

5. "A főutca girbe-gurba,
    Meg...kínállak cigivel, te ... aranyos kislány"

6. "Figyelem az anyóst hogy várja a tavaszt,
    Majd szépen csendben meghúzom a ravaszt..."

Gratulálunk e remek poézisek szerzőinek, bizonyára nagy jövő áll előttük a magyar irodalom világában és nemsokára sikerül majd olyan nagyságok nyomaiba lépniük mint Bunyós Pityu meg Postás Józsi. Jah hogy ti Arany Jánosra gondoltatok? Há ő meg ki???!!! Csak Arany Lacit ismerünk XD

Címkék: ajánló szex poén fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.27. 10:22:00

Ez nagyon jó :XDDDDDDDD

Doom 2008.10.27. 10:27:03

Főleg a 6 számú darab király! :-)

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.10.27. 10:28:33

hát vannak ilyen rímfaragók, javaslom nekik a pisztolygolyót vagy a vasúti síneket...
hátha úgy nagyobb lesz az érdeklődés

navajonki? 2008.10.27. 12:35:51

nem voltam én hozzád durva
mégis megcsaltál te.....engem :D

(ez kimaradt, de jó az Éva song XD )

Bazsiahegyről 2008.10.27. 12:38:36

tudom :P onnan szedtem énis Didike :D megvsaltál te büdös.... éva XD

mokuss 2008.10.27. 17:58:22

szavazzunk én nekem az egyes az kibaszottul hehe mivel nekem is nagy a munka kedvem :P
süti beállítások módosítása