Falusi esküvő

 2008.10.28. 12:27

A rokonokhoz kapcsolódik ez a kis szösszenet is amiben megemlékezek nagybátyám 2. esküvőjéről. Eddig csak 2 volt neki de igazából ki számolja már azt...
Miért is ne pont aznap van amikor nekem programom lenne, de segáz leutaztam énis a 220 km-ert vígan dalolva hogy esküvő lesz juhé hiányzott ez mint kecskének a kés. Kiöltöztünk szépen mintha temetnének minket és megjelentünk. Nagybátyám jóelőre rám bízta az egyik kamera kezelését "mee te tucc kűfődiű" és ezzel otthagyott. Itt azért már éreztem hogy ez sem lesz zökkenőmentes. A templomi rész nem nagyon érdekelt, azt megvártam kinnt, szóval arról nem maradt fenn videóanyag :P Aztán az anyakönyvvezetőhöz menet engem piszkált végig hogy miért nem mentem be... Na ott aztán gondoltam pótolok mindent, rázúmoltam mindenkinek a hájára meg a szemölcsére... Szép az esküvői ruha? :D Jah, de mégszebb lenne nem a hurkákon vetne ráncot... Mellesleg az anyakönyvvezető is meglepődött hogy miért tolom a kamerát a szájába... Valszeg azt hitte fogásznál van mert csak annyit mondott amikor már 3x nem fért oda tőlem a nagy könyvhöz hogy "ÁÁÁÁÁ".
Igazából ez sem tetszett nagybátyámnak dehát van akinek nem lehet a kedvére tenni... Dehát erősek a bántó szavak egy olyantól aki úgy néz ki mint egy szabadnapos pingvin.
Engem mondjuk nem nagyon hatott meg, kamera maradt nálam...
Aztán mentünk a lagziba. Na kérem ebből egy pszihológus vígan megélne. Voltunk vagy 30-an, tehát kis fedettpályás lagzi. Kinnt az udvaron a nagy lagzi vagy 100 emberrel és élőzenével. Nekünk csak CD-ről szólt a hosszú fekete haj... Amikor meguntam kimentem levegőzni mert hogy ott biztos nem hallom majd ezt a remeket. Hát tévedni emberi dolog, a zenekar is ezt játszotta. Végső elkeseredésemben elkezdtem iszogatni, mert jobb dolgom nem volt. A pincérek röhögtek mert azt hitték én leszek az aki majd jól berúg... na ez nem jött be igazán, a rokonság győzött. Elkezdtek táncolni, körebálltak és vonaglottak mint a sztriptízesek a rúd előtt. Mondom mi ez? Király király adj katonát? Már rohantam volna hogy én tutira átszakítom, de megszomjaztam és kértem egy sört attól akit pincérnek hittem. Hát ő nem pincér volt hanem nagybátyám, viszont ivott annyit hogy kihozza amit kértem.
Közben serényen videóztam amit csak tudtam, és nevettem. Talán ezért van az hogy a felvételek 80%-án részegek vannak és a nevetésem hallatszik... Szeretem az esküvőket XD

Címkék: vélemény ajánló hülyeség fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása