"Schobert Norbi a Bódi-családdal összefogva úgy döntött, új alapokra helyezi a magyar fitneszkultúrát, és roma diszkót szeretne aláfestő zenének új edzőfilmjéhez. Olyat, mint például az Aranyeső. Egy vidéki zenekar ezért lopással vádolja Schobertet, mert magukat érzik a mulatós fitnesz kitalálójának, de Schobert szerint nem nyúltak le semmit, hiszen ő nem mulatós, hanem roma diszkó fitneszt csinál majd."

A projekt Devla fitness néven fog futni ez még hozzátartozik a hírhez. E sorok írása közben erősen zokogok és tépelődök hogy mit kellett elkövetnem hogy ezzel büntessenek... De már erre is rájöttem, előző életemben biztos én voltam Kiszel Tünde apja...
Először kitérnék a lényegi részre aztán a lopásra ha nem bánjátok.
El bírjátok képzelni hogy otthon erre a nagy büdös kancigány majd fitnessezni fog? "Há dikmá ánnyuk, má nem dugom meg vérém még a fí csáláddot, megnízem a Norbit ázst léfogyok!" (hoppá én csúnya rasszista,,,)
A lopásról pedig... Baszki ez az évszázad leghülyébb ötlete és még vitatkoztok is rajta hogy ki találta ki? Hát bravo... Gondolom arra senki nem számít hogy nagy példányszámban fog megjelenni. Ha ingyen adnák nagy mennyiségben poháralátétnek címkézve akkor sem venném meg. Basszus van ahol éheznek erre ezek meg Aranyesőre fogynak... Azz, fogyjatok csak de inkább savasesőre...  Ha együttérzel ne egyél haljál éhen, vagy küldj az éhezőknek kaját! 
De attól félek igazán hogy ennek itt nem lesz vége... Mert Norbi vérszemet kap és kiad mégpár fitness videót pl Kiszel Tündével, Győzikével, Jabbával és a csillagok háborúja szereplőivel, aztán Hupikék fitness...

Címkék: vélemény ajánló beteg hülyeség fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.10.28. 11:24:52

NE is sorold tovább, mert ha még nem jutott eszébe és véletlenül idetéved, akkor meg is csináljaa :(! Én is hallottam ezt a hírt és nem akartam hinni a fülemnek. Természetesen én sem fogom megvenni ezt a szarságot.

Bazsiahegyről 2008.10.28. 11:27:09

ilyet senki nem vesz :D természetesen mindeki csak ajándékba kapja vagy úgy találja az utcán :D

Fiorentina 2008.10.28. 11:31:16

Hát kb. Én fel nem venném, ha meg ajándékba kapnék ilyet , akkor fejbe verném az illetőt szívlapáttal :XDDD!!!! Aztán jól meggondolná, hogy még egyszer ilyet vesz nekem :)!

Bazsiahegyről 2008.10.28. 11:37:20

:D azt kihagytam hogy a gyerek hozza haza az oviból mert a többiek megverik ha náluk marad :P

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.10.28. 11:58:51

Bazzeg ezeknek nincs jobb dolguk?
Van ezeknek valami szent bibliájuk ? útmutatóul a hülyeséghez!

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.28. 12:28:07

És ádj és káttő, kinyiccsa a kést és bácsuktya. Álőredől, zsábbe nyúl hirtélén, három, nédzs...

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.10.28. 12:30:10

Emeld azt az aranyórát, ne lazsálj, pörögjön a biciklin a dinamó

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.10.28. 14:24:20

Én csak most gondoltam bele, hogy Tüncinek van apja...
Még nem sikerült magamhoz térjek.

Bazsiahegyről 2008.10.28. 14:24:49

sőt anyja is kellett hoyg legyen :D

Fiorentina 2008.10.28. 14:50:05

És ádj és káttő, kinyiccsa a kést és bácsuktya. Álőredől, zsábbe nyúl hirtélén, három, nédzs... ----ez tényleg király volt Bluesrocker:D

Dév 2008.12.11. 21:31:48

Hol a kurva anyádba tudtál ilyen ribancot összeszedni mint a feleséged . HAL A TORTÁN
süti beállítások módosítása