Balázs atya visszatér...

 2008.11.02. 14:49

Üdv néktek ismét feleim! Visszatértem közétek, és jelentem amíg nem voltam jól szórakoztam :) Kikapcsolódtam menekültem az agyhugykövet okozó dolgoktól. De most ha már itt vgayok, felvilágosítalak titeket a szexről is, és bármiről amiről kérdésetek van :)

Címkék: ajánló web

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.11.02. 16:21:41

Vajh Balázs atya a gyóntatóban kurfincolja az özvegyeket, vagy a seggébe dugdossa a zöldséget?

Bazsiahegyről 2008.11.02. 17:14:17

egyiksem mert Balázs atya boldog párkapcsolatban él immár március 22.-e óta :P

DeXTeR 2008.11.02. 20:03:29

hol van a punci? és hogy működik?
süti beállítások módosítása