Kora reggeli helyzetjelentés

 2008.11.03. 07:55

Hát megjöttem kedves barátaim és kötekvő köcsögök! :)
"Mi enyém nem lehet másé se légyen pusztuljon ami él!" ez a mai napra szánt mottóm, de lehetne azi hogy "Kapjátok be gyíkok én leléptem..."
Reggel magamtól keltem semmi Dart Véder, ki is ütöttem volna a kis mocskot ha meglátom. Múltkor a szekrénybe bújt azt onnan szörcsögött. Kezd sok lenni már... Eltökélten próbáltam magamra erőltetni a ruháimat amit egyes testrészeim meggátoltak merevségükkel valamint azzal hogy a nadrágon nem volt nyaki kivágás rész. Édesanyám benyitott és közölte hogy az úgy nem lesz jó... Mondom nemá... De azért sikerült véghezvinni az öltözés bonyolult folyamatát és elmentem mosakodni. 3 db fültisztító tört bele a fülembe... 3... Hát a teszkónak a jó édes anyját keresse már fel valaki szívlapáttal a kedvemért! Segáz ezt még túl lehet élni, nekiálltam borotválkozni. Mondanom sem kell mi lett a végeredmény szerintem. Az arcszesz csípett de mocskosul! Még jó hogy nem kell az arcomon kívül mást borotválni... egy óvatlan pillanatban tuti lecsaptam volna a farkamat is már :P De kitartó partizán lévén ezen is túllendültem és lerobogtam a pékségbe venni kaját melóba. Mondom a nőnek "kérek egy vaníliáskroasszont" erre nem hogy adna egyet hanem kijavít és visszakérdez hogy "egy vaníliáskroásszánt?" Nem a jó édes anyádat korán reggel minek kötekedsz???!!! Aggyad mee nem leszünk jóban... Mindig ezt csinálja velem. Ha túrósbatyut kérek kijavít hogy túróstáska.
Robogok haza, cuccokat felkapom irány a busz. Buszos kalandokról már meséltem, úgyhogy ezt most nem taglalom hogy a sofőr hány oldalról óhajtotta látni a bérletemet.
Jóétvágyat kívántam neki majd elindultunk. Az még oké hogy eszik menet közben... de amikor a kormányról söpri a morzsát harákolva akkor ne akarjunk már az árokba menni!
Olyan volt mint amikor a világ legdagadtabb vízilova egyszerre vezet és hány közben meg veszekszik az utasokkal.
A lényeg hogy egyben ideértem dolgozni... és ez még csak a napom eleje XD

Címkék: vélemény ajánló helyzetjelentés napi mocsok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.03. 08:25:47

Gondolom, ha ilyen szarul ébredtél lesz még a mai nap mesélnivalód :D! Egyébként kb nekem is ilyen volt a reggelem. Kivéve a buszt, inkább gyalogolok.

Bazsiahegyről 2008.11.03. 08:30:50

Én meg túl gazdag vagyok a gyalogláshoz XD Van bérletem :D

Bazsiahegyről 2008.11.03. 09:01:25

nekem meg az a kifli alakú töltött akármi :D

Fiorentina 2008.11.03. 09:45:12

Nekem is kroasszon egyébként. Jaa, 5 percre lakom a melóhelyemtől, szóval... :D Igaz, így is mindig elkésem. :P

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.11.03. 09:50:14

Van egy péksüti az arab pékségbe ahova ,kelt tészta a közepn egy szép vágás,abban egy virsli keresztben egy kis kecsappal megborítva,Én nekem mindig az van a nyelvemen ,hogy kérek két darab virslis picsát!
Máig nem tudom mi a fasz lehete a neve,csak mutogatok ,de egyszer kijön belőlem.

Bazsiahegyről 2008.11.03. 10:28:13

XD akkor szerintem ott leszünk melletted és bíztatunk majd XD

Doom 2008.11.03. 20:10:21

Arab pékség? Na, ilyen lovat sem láttam még... Azok nem csak gyros-t tudnak gyártan, baklava sütit? Ja és a virslispicsa neve szerintem Dzsihád hotdog... :-)

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.11.04. 22:22:07

Anyáddal laksz?

Bazsiahegyről 2008.11.04. 22:43:06

hát így 22 évesen hogy tanulok és csak 3 hónapja dolgozok mást nemtudok csinálni csak a szülőkkel lakni :D

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.11.12. 21:25:44

szerintem meg kapd be gyíkok, én leléptem ;) xD bocs de muszáj volt, imádom south park
süti beállítások módosítása