MP3 lejátszós kálváriám :P

 2008.11.04. 08:15

Mivel drága x+2 éves MP3 lejátszóm tönkrement gondoltam veszek egy újat magamnak de nem számítottam arra amiket átéltem. Most adok egy jótanácsot mindenkinek!
NE VEGYETEK MP3 LEJÁTSZÓT HA NEM TUDTOK KÍNAIUL! Vagy ha már vesztek akkor tanuljatok meg kérdőjelekkel kommunkiálni hogy értsétek a konvertálóprogramot...
Odáig még rendben volt nálam is a dolog hogy nagy hirtelenséggel megjelentem az Árkádban, boltba be, cucc kiválaszt és megvesz. Akarom mondani megvenném ha a kártyámat beolvasná a pénztárgép, ha a pultos srác nem fordítva tette volna bele... Ott csodálkozott fölötte a főnökével együtt egy jó 2-3 percig hogy miért nem jó. Aztán megkönyörültem rajtuk hogy srácok fordítsátok meg végre had menjek már...
Vétel megtörtént.
Hazarobogtam kibontottam, feltöltöttem bekapcsoltam... Ekkor megint egy nemvárt esemény következett: a lejátszó csak kínaiul kommunikált velem amit nem nagyon értettem. Sejtettem hogy a problémát nem fogom szívlapáttal megoldani. No sebaj használati utasítás kinyit, a képek alapján próbáltam átállítani de azok is kínaiul voltak :D
De végülis nem ez számít alapon feldobtam a konvertáló programját a gépre. Elindítottam... Újabb ledöbbenés, csak kérdőjeleket ír ki. Mondom ez nem oké, alapesetben én kérdezem Győzikei eszmefuttatással hogy "Mivan??"
Ekkor úgy gondoltam hogy legjobb lesz visszamenni reklamálni egy rozsdás wartburglökhárítóval hogy adjanak tolmácsot vagy csinálják meg, különben rájukborítom a waresz többi részét is.
De aztán elnyomott az álom, reggel lett, a lejátszó csak kínaiul beszél továbbra is, viszont zenét lejátszik. Annak ellenére hogy van rajta egy play gomb ami semmire nem jó gyakorlatilag mert a memoria gombbal tudod csak elindítani a lejátszást...

Címkék: vélemény ajánló kütyü fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Consuela 2008.11.04. 16:10:19

Megoldás: Ha nem tudod kimondani a nevét akkor ne vedd meg.
süti beállítások módosítása