Hát ez van...

 2008.11.05. 10:46

Mára nem nagyon találtam témát amiről írhatnék valami velőset (kivétel a pacal), ezért úgy gondoltam nem is erőlködök :P Szenvedjen más. Suluj most mondta hogy lehet megy Kecskemétre úgyhogy ő sem sűrűn fog ma frissíteni. Ma pihenős napot tart a blog, szóval regeneráljuk az idegrendszerünket.
Illetve én azon godnolkodok közben hoyg miért van az hogyha lemegyek boltba, ebből a 10 perces megmozdulásból 4 akciófilmet ki lehetne hozni és 6 tragikomédiát????

Címkék: vélemény ajánló brékingnyúz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.06. 09:59:08

Tyss!
Vazz, én totálkomolyan kirohantam a budiba HÁÁNYNI!!

bloááffffhrrrr....
pfff.....ez iszonyatos!!!!!!!!!!!!!! :o

Bazsiahegyről 2008.11.06. 10:42:36

XDXD nagyon komoly videó XDXD

Fiorentina 2008.11.06. 11:36:39

na bazz. ezt egyszer nekem is belinkelték vhol, akkor majdnem elhánytam magam, most is volt egy-két olyan pillanat, amikor éreztem, hogy mindjárt behányok, de nem.... Gáz ez a videó :D :D :D :D Arra azért kíváncsi lennék, hogy ki az a beteg, aki erre élvez?
süti beállítások módosítása