A profi informatikusok

 2008.11.06. 12:12

Csak úgy megjelent... a semmiből. Ittam meg irogattam itten aztán mint a tetétleni rém mondta hogy üljek beljebb mert hoz egy vezetéket. Mondom ok. Innentől elszabadult a pokol... Addig hozta a vezetéket hogy nem is hozta hanem egy régebbit próbált meg ráncigálni. Mivel nem ment neki ezért jószándékúan segítettem és megmondtam hogy ha a szekrény a vezetéken van akkor a jóisten sem fogja kihúzni alóla. Erre mosolyogva rámnéz és mondja hogy tudja, mert ő az informatikus.
Hát kérem,,, ha így állunk. Mondta hogy másszak be az asztal alá, már kezdtem félni hogy mögém lopózik vagy valami fajtalan dolgot akar művelni törékeny testemmel. de csak meghúzatott egy kábelt mire a szemközti asztalon lévő modem leesett a földre. Eldünnyögte hogy hát ha leesik így is jó. Hát nekem aztán meg pláne. Úgyhogy fogdostam tovább a kopott szigetelésű vezetéket mint pákó a mikrofont. Aztán a végét kaidtam az asztal mögött és a csodás informatikus úgy érezte hogy csúcsra ért egyetlen mozdulattal, és bedugta a kábelt a helyére. Majd nem történt semmi. Nézünk egymásra. Még mindig semmi. Megfordult a fejemben hogy vajon most mit dugdostunk itt összevissza? A net láthatólag nem állt le, nyomtatni is lehetett...
Gyakorlatilag ez arra volt jó hogy leverjük 3x a táskámat, az asztalomat arrébroljuk 2 centivel és hogy a vezetéket odaragasszam a földre celluxxal hogy ne mozduljon el...

Címkék: vélemény idióták munkahelyi agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.06. 12:30:25

Édes istenem.... Egyszer hívtam én is egyet az elromlott gépemhez. A végén már én csináltam meg (pedig én aztán tényleg nem értek hozzá sokat), mert annyira idegesített a hozzáállása.

Bazsiahegyről 2008.11.06. 12:32:29

hát igen és még csak a nap felénél járunk :D

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.06. 16:27:50

Bazsi, ha mi is ilyen informatikai "valamik" leszünk, akkor jó be kell vásárolnunk kábelekből

Bazsiahegyről 2008.11.06. 16:29:10

Hát nekem most is van kábelem. Rendszeresen szoktam fektetni :D

Fiorentina 2008.11.06. 16:48:48

:DDDDDDDDDD Te így hívod a barátnődet?

Bazsiahegyről 2008.11.06. 16:54:05

nem :D én a szarásra gondoltam most :P

Fiorentina 2008.11.06. 17:27:48

Jaa :D:D:D Azééért :D

Bazsiahegyről 2008.11.06. 17:33:10

ki lettél moderálva csaje :D

Fiorentina 2008.11.06. 17:55:48

Gondoltam...Kicsit felakadt a lemez :D :D :D eheheheheh. Ilyen sem volt még! Sztem én vok az első, akit kimoderáltatok :))))! Halljááátok emberek! :D :D

Doom 2008.11.06. 21:10:42

Hm. Egyikőtök sem látta az IT Crowd című sorozatot? Az, aki hívás nélkül megjelenik oszt azt mondja, hogy ő az informatikus, az csak valami őrült lehet, egy igazi IT szakember ilyet nem
csinál! Inkább telefonon megkér, hogy indítsd újra... :-)

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.06. 21:13:13

Doom most szedtem le az egész sorozatot (mind a két évadot) és egy este alatt végig is néztem
meg meloban is azt néztük kollégával :-)))
a munkakör nem is de a munkamorál az stimmelt :-))

Doom 2008.11.06. 23:41:50

Nos, mi is ezt csináltuk kb. egy évvel ezelőtt... Csak nekünk nagyjából ez is a munkánk! Sokat tanultunk belőle. Már készítjük a válaszolóautómatát... :-D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.06. 23:49:59

olyat kéne csinálni ami ha kopognak az ajtón kiüvöltené, hogy nem érek rá és ha zavarsz agyon baszlak mint egyszeri mezőbéli parasztot a ménykű

Doom 2008.11.08. 02:38:49

Mi elsősorban telefonon kapjuk a surmókat... Így néhány éve már álmodozunk arról,hogy a telefonok hangszórójába építeni kéne egy egylövetű stukkert, amit mi aktíválnánk gombnyomásra. A világ egy jobb hely lenne így... :-)

Csak azért nem szívlapátot építenénk be, mert az nem fér el... :-D

Bazsiahegyről 2008.11.08. 09:49:46

:D a szívlapátnak van egy lájt változata is ha érdekel :D meg van egy vállrólindítható is a normál mellett... ;)
süti beállítások módosítása