Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Maszti esőkabátban ápdét!!!

 2008.11.07. 09:12

Mint már a kolléga említette valamelyik kedves JÚZER olyat keresgélt nálunk, hogy maszti esőkabátban. Meghánytuk-vetettük a dolgot és arra a fontos problémára eszméltünk , hogy még erről nme esett szó. Pedig ki tudja hány elveszett lélek bolyong most is a világban, aki nem tudja, hogy hogyan is kell maszturbálni esőkabátban... Most íme egy képgaléria, ahol kedvére nézelődhet.

Most így jó mindenkinek??? Élvezed??? Akkor jó!!!

És ha a képek nem elegendőek:

akkor katt ide!!!
vagy ide!!!

Címkék: ajánló sex perverz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.07. 09:30:12

ááááááááááááááááááá, ez beteggg XDXDXD

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.07. 09:42:11

Az első vidi nagyon komoly!! :DD
Mellesleg én még életemben nem láttam ennyi buzit, mint ezen az oldalon!
(Vagy ez homok-oldal? :o
Boccs, de ebben a témában igencsak tájékozatlan vagyok wehh.)

A második videón mit csinál????????
Mert kísértetiesen hasonlít ahhoz a rítushoz, amit a kutyám szokott leművelni, ha rájön az agybaj!! Csak ő négy lábbal.
Kár hogy nem látszik a fószer pofája....szerintem rágcsálja is a cuccot!! Netán vicsorít is. Avagy habzik a szája, de ez már mindegy.

Lényeg a Lényeg: A válasz szerintem maximálisan KIELÉGÍTŐ lett a kíváncsi "júzernek"! :))))

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.07. 09:46:25

hát nem tudom milyen oldal google a barátom és rákerestem ilyen dolgokra: masturbation raincoat fetish :-)))
hagy okosodjak én is és ezzel együtt mindenki más is :-))
süti beállítások módosítása