Bazsi konyhája III.

 2008.11.10. 19:31

Eddig a virslifőzési élményeimről beszéltem és rá kellett döbbennem hogy virslit főzni nemtudok, max olvadásig hevíteni. Ekkor pohárból már meg lehet inni, ugyanakkor paradoxonként még mindig nyers marad.
Úgy határoztam hogy áttérek a kész ételek kategóriájára. Pénteken lecsoszogtam a Lipóti pékségbe ebédért... Vettem is egy sonkás sajtos buci kódnevű izét. Go back home, elkezdem enni és azt látom hogy két bogár krosszozik benne a sonkán. Mondom nekik: Hé bogarak ne az én sonkámat mászkáljátok össze, mi lenne ha énis a szarban ülnék amit ti esztek? Az hogy tetszene? De nem válaszoltak csak beljebbmásztak...
Még nem modntam le ilyen gyorsan a készételekről, így a boltban ma vettem májkrémet. Egy rúd májkrém 290 ft, december 24.-éig jó. Na mondom ez az én emberem...
Hazajövök, fogom a májkrémet, fogom a kést hogy akkor kettévágom... úgy de úgy szétrobbant hogy öröm volt nézni. A szaga kb mint a kéthetes avas szarnak...
Itt fogant meg bennem a kérdés: Most mi a jó istent egyek, ami nem robban fel a kezemben, nem romlott, nem nyers, nincsenek benen bogarak?????????!!!!!!!!!!!!!!!!
Na mentem, kiállok kicsit a muskátli mellé fotoszintetizálni... időnként majd locsoljatok meg. Meg ha állna a farkam a jégcsapot törjétek le róla... köszi!

Címkék: vélemény ajánló beteg kaja agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Consuela 2008.11.10. 19:37:56

Te szegény! Mi lenne ha megpróbálkoznál 1 tojásrántottával vagy zacskós levessel? A 15 éves öcséim is meg tudják csinálni akkor neked is menni fog! Amúgy sztem a kenőmájas (mert amit te vettél az barátom kenőmájas és az tényleg szar) nem minősül készételnek.

Bazsiahegyről 2008.11.10. 19:39:33

itt most a szenvedéseimen van a hangsúly :P nekem amit nem kell főzni az már készétel :D

mokuss 2008.11.10. 19:47:20

Bazsi majd én fözök rád vagy egyik 15 éves barátnöm oksi max oda költözünk hozzád :P

Bazsiahegyről 2008.11.10. 19:48:26

meg költöztök ám a jó édesanyádhoz de ide nem :D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.10. 19:50:11

olyan izé vagy bazsi és mikor mi didivel laktuk be a szobádat :-P és nem mertünk a sütötökhöz nyulni mert féltünk hogy teleportál és reggelig a csokifaszbizniszről ábrándoztunk
most mond hogy nem volt jo :-)))

Bazsiahegyről 2008.11.10. 19:53:14

de baszki nagyon jó volt amikor a fülembe ordítottátok hogy nem mertek hozzányúlni mert féltek hoyg az óvári vonatra teleportál
és az óvári vonaton is nagyon jó volt amikor félrészegen aludtam és a fülembe ordítottad hoyg nem mered megnyomni a gombot mert akkor a sütőnkbe teleportál...

mokuss 2008.11.10. 19:54:20

de mi föznénk rád wazz és nem ordibálnánk :P

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.10. 19:57:40

az is megérne egy mesét
az óvári vonat a sütő és egyéb teleportálo szerkezetek :-)))

navajonki? 2008.11.10. 22:01:35

Basszus, nagyon jót röhögtem gyerekek......az hagyján, hogy nem mertünk a sütőhöz nyulni, de még készkaját se vettünk, mert lusták voltunk a teszkóba menni, csokit akartam enni az egész estés éheztetés után..........uhhhhh A lényeg bazsi, hogy még mindíg jobb kajáid vannak, mint atesz kutyájának XD

navajonki? 2008.11.10. 22:03:29

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=12230906 lássa meg a nagyvilág, itt az ominózus sütő, amivel bazsi csak teleportálni tud, de kaját csinálni nem.

Doom 2008.11.12. 00:43:41

Lebuktál Balázs... :-D
süti beállítások módosítása