Alkalmazotti wc

 2008.11.13. 14:41

Időnként szívlapátot tudnánk ragadni... Időnként nakünk is nagyon kell... úgyvan, wc-re menni. Asszem szerencsés helyzetben vagyok mert mégiscsak alkalmazotti wc meg minden. De itt nagyot tévedtem. Mivel egy olyan helyen dolgozok ahol sok a nő, szinte evidens hogy a wc-re bejutni nem fogok, hacsak be nem jövök reggel 6ra, de akkoris csak sorszámot tudok tépni.
Na most bunkó voltam és bementem. Azt hittem csend lesz majd és nyugalom... én naiv.
Kinyitom a belső ajtót ami a kincset érő porcelánt rejti és mit látok? Na mit????
Úgyvan egy 10 centis vörös szőrszálat az ülőkén, ami még rángatózik és engem akar agyonütni. Nemtudtam hogy megpiszkáljam e valami bottal és akkor elmászik, vagy a kefével verjem bele a wc-be... Az utóbbit elvetettem mert a kefén vastagon állt a szar.
Nagy nehezen 2 méteres távolságból le tudtam fújni és lehúztam. Az erősebbik gigász győzött :D
Aztán jött a meglepi: Bazsikga gombolkozik, nem gondolkozik és mit hall? Mintha 2 centire a fülemtől üvöltenék hogy Marikkaaaaaaaaaa! Itt megfagytam mint Sanyika a hülye vaddisznó. Körülnézek, sehol senki... Aztán rájöttem hogy nem szellemek hanem a szomszád iroda. Nekik is öröm lehet ha valaki elereszt egy hangosabb galambot...
Aztán könnyítettem magamon végül és le akartam húzni... Ekkor látom a húzón hogy szintén fülig szaros... Elsőre nemtudom hogy fogtam meg hogy nem lettem olyan.
Majdnem visszajött az ebédem egy liftkoktél keretében.
Rohantam kezetmosni... Miért nem lep meg hogy a szappantartó is szaros?
Az ügyfél wc-be is benéztem emrt evett a kíváncsiság. Ekkor láttam hogy a miénk is csak egy törött menyország. Igaz hogy van szappan de szaros... ott meg: van csap, de nincs mivel megnyitni, van wc, igaz hogy nincs rajta szőr, de ülőke se nagyon...
Fényképeket csak közkívánatra csinálok majd...

Címkék: ajánló beteg beszámoló munkahelyi bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.13. 15:21:53

Léégysziiiii :DDDDD csinálj képeket... Én is legközelebb csinálok a miénkről. Egyébként a női wc-k a leggusztustalanabbak a világon. Én attól tok kiütést kapni, amikor a véres tampont beledobják a kagylóba.....Ezek hülyék bazz. Általában ott van a kuka a wc mellett, de némelyiknek még az is nehezére esik, hogy szépen becsomagolva (gyengébbek kedvéért : wc papír esetleg pzs) beledobják....

Bazsiahegyről 2008.11.13. 15:23:29

namondjuk ilyen mélységű információmegosztásra nem számítottam :D de azért köszi, holnap csinálok képet, aztán délután feldobom

Fiorentina 2008.11.13. 15:26:49

Én mindenhez hozzá tudok szólni. :))))
Na, akkor várjuk a képeket :DD

Consuela 2008.11.13. 16:56:52

De legalább nálatok a kukába dobják még ha nem is becsomagolva. De nálunk a suliban? Nem egyszer futottunk már bele egy-két földön heverő piros kis ajándékba. Meg az sem ritka h a falra v a tükörre kenik a szart. Csak tudnám ki az aki megfogja hogy szétkenhesse...

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.13. 17:02:18

De ez ott, ahol dolgozol? A hivatalban? Könyörgöm kik dolgoznak ott? Inkább róluk kéne képet kitenni, elrettentő példának.

Bazsiahegyről 2008.11.13. 17:02:35

Hát azért van egy tippem hogy nem egy elitgimibe jársz csaje :D

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2008.11.13. 17:04:39

Ezért szeretek ide járni olvasgatni.Itt mindig olyan családias a hangulat. Milyen közösség már az ahol nem kerül szóba a szarás?:)

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.13. 17:06:48

Meg egy párkapcsolat is onnantól lép új dimenzióba, miután az egymás melletti fingás nem okoz szégyenérzetet:P

Bazsiahegyről 2008.11.13. 17:07:45

bölcs vagy... meg nem értett, de bölcs :D

Fiorentina 2008.11.13. 17:22:29

De igaza van Bluesrockernek :XDDDDD!!!! Akármennyire is hülyén hangzik, de tényleg. :XD

mokuss 2008.11.13. 19:20:33

mai téma a szaros wécé csésze hehe vagy az ágyba szarás fingással kezdödik ?:)

Consuela 2008.11.13. 19:32:04

Elit gimi? Minek az? Nem mind1 hol melegszem napközben?:)

czntrpx · http://czentrpx.wordpress.com 2008.11.14. 11:05:54

Szaros vécé lehúzó?? Anyám.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2008.11.15. 17:33:06

Szaros szappan? azt minek fogdozta meg ha nem mosakodott vele? De akkor tuti hogy a kilincs is szaros volt!:D
süti beállítások módosítása