Ma kivételesen zökkenőmentesen keltem fel és értem be melózni. Nem is értem hogy hogy sikerült végrehajtani...
Aztán ekkor jött az iszonyat. Már meséltem nektek az orvkakálóról aki a hivatal elé szokott szarni a bozótosba. Hát ma reggel láttam. Egy idősebb kalapos nő az illető. Nézek ki az ablakon, erre látok egy segget a bokrok között ami barnát könnyezik... Na mondom meg vagy terrorista, most veszem a strandpapucsom és szétpaskolom a hasadon az anyagot. Aztán megragadtam a szívlapátot is biztos ami le van betonozva alapon...
Szóltam a portásnak hogy helo kinn nagy a nyomás, meg is barnult tőle a levegő. Mondja hogy oks de mit csináljon vele? Hát mondom ha már itt a lapát szedje fel vagy verje agyon. Megvonta a vállát és a nagy sokkra ivott egy kávét. Biztos csak akkor kell vele foglalkoznia hogyha a szar be akar jönni segélyért vagy nemtudom...
Na legyetek jók :P

Címkék: ajánló beteg idióták fájdalmas agyhugykő bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.11.13. 09:56:58

Ez annyira gáz...:( csak nem cigány volt?? :XDDD És postán dolgozol vagy hol?

czntrpx · http://czentrpx.wordpress.com 2008.11.13. 10:37:14

Lehel téren is van egy ilyen "szar"......nem bokorban intézi, hanem az út szélén vagy az aluljáró lépcsőjére.


“Gyerekek, könyörgöm, akasszuk fel!”

Bazsiahegyről 2008.11.13. 10:43:44

nyet posta... polg. hivatal...

Fiorentina 2008.11.13. 12:43:39

Még jobb...... Én a buszmegállóban szoktam ilyet látni, ha véletlenül buszoznom kell. Cigányasszony szétteszi a lábát (állva mindezt ) és már csurog is valami...Vagy sárga v barna, esetleg mindkettő...
süti beállítások módosítása