Emberzsírt enni kannibalizmus???

 2008.11.16. 20:51

Szió!

Egész hétvégén örlődött bennem egy kérdés ami még a nagyanyáméknál múlt héten megtartott disznótor utóhatásaként vetődött fel bennem. Persze ehhez hozzátartozik a marketing tanárom iránti elemi gyűlöletem is. Lehet, hogy elsőre durva lesz de szerintem semmivel sem betegebb, mint a hullagyalázás vagy az angolnaszex.
A történet ott kezdődik hogy disznóvágáskor nagyanyámék kisütik annak a szerencsétlen teremtménynek a zsírját amit később főzési céllal felhasználnak vagy kenyérre kenve elfogyasztanak. Ezt a műveletet anyámék egyéb szárnyas állatokkal is elvégezik, amiknek a zsírját szintén kenyérrel és hagymával megeszik. Na és ennél a résznél vetődött fel bennem a kérdés.
Távol álljon tőlem a kannibalizmus, de ha mondjuk mégis embert kéne ölnöm viszont NEM enném meg a húsát, csak a zsírját zsíroskenyér formájában, akkor is kannibál lennék? Végülis a kannibalizmus az, ha eszem vki húsából, de én csak a zsírjából ennék, tehát az már más. Szerintem. Meg 1-2 barátom szerint is bár mások szerint nem. Meg csak szigorúan az életben maradásom érdekében tenném.
Mielött valami rosszat gondolnál rólam (bár asszem ez már megtörtént) elmondanám, hogy ez csak elméleti síkon érdekel, a gyakorlati megvalósítástól mereven elzárkózom. De tényleg. Komolyan.

Na pussz

Nem szeretném ha bárki is megtudná, hogy eme kérdést Consuela drága tette fel nekünk, úgyhogy maradjon köztünk...
Mit is mondjak erről. Ez egy komoly probléma. Kezdjük onnan megközelíteni a dolgot, hogy nem derül ki hogy milyen a viszonyod a zsírkisütés előtt álló hullához. Ennek ismerete nélkül nagyon nehéz megállapítani, hogy mennyire is beteges ez. Hogy kannibalizmus e? Mindenkép, de amig nem közösülsz a hullával, addig nem ítéljük el. Na jó annyit elárulok, hogy fordulj orrvoshoz egy lapát agyhugykövesítésgátlőért, vagy továbbra is olvass minket...
Bazsi első kérdése a levéllel kapcsolatban: Ki ez az állat??
Attól még szeretünk :-))))

NO ÉS SZERINTETEK KANNIBALIZMUS É VAGYE VAGY SEMNEM ???

Címkék: hülyeség kérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csutka 2008.11.16. 22:16:43

Eddig szerettem a zsíroskenyeret, asszem ezután csak szigorúan az életben maradásom érdekében fogok enni :D

Bluesrocker · http://izsi.freeblog.hu 2008.11.16. 23:53:26

Hát ammenyi hagymával ettem ma délután a disznózsíros kenyeret, az már mazohizmus, mivel a csípő fájdalom boldogsághormont szabadít fel:D
Az emberi zsírról meg érdemes igazi kannibálokat megkérdezni. Most kifogtatok rajtam, erre még én sem tudom a választ.

Consuela 2008.11.17. 14:30:35

Na ugye hogy nem is olyan egyértelmű!:)

Bazsiahegyről 2008.11.17. 14:37:23

szerintem egyértelmű... együnk inkább valami mást...

navajonki? 2008.11.17. 22:01:12

Ne hülyéskedjetek már! A zsíros kenyér az zsíros kenyér, tök mindegy miből van, és hogy ki mivel mire és hogyan keni XD

Kecmec 2008.11.21. 20:22:35

És ha egy férfiember kisütött zsírjával sikosítom a bránert, akkor buzi-e vagyok?
süti beállítások módosítása