Nagy elmék találkozása...

 2008.11.18. 22:57

Komolyan mondom, hogy veszek egy nagy karikásostort, hogy kordában tartsam kicsiny, de annál betegebb szerkesztőségünket. Mint már olvashattátok egy újabb taggal bővül agyhugykőmentesítő gárdánk. A hölgyeményt már régebbről is ismertem, viszont Balázs előtt még teljesen ismeretlen volt. Nosza hozzunk össze egy közös msn beszélgetést. Mikor elkezdtek csevegni akkor jöttem rá, hogy elbasztam.
a harmadik sor után már jöttek a betegbnél betegebb dolgok, először Nővérkénk ajánlott fel Balázsnak egy analmirrort teljesen térítésmentesen, utána megállapítottuk hogy Bazsi erotikus, mint egy férfi wc ajtaján lévő piktogram. Abba már bele sem merek gondolni, mit művelhettek ezek amig én cigiztem, nme mertem visszaolvasni...
Kíváncsian és már már félve várom a folytatást...

Címkék: agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása