Beköszönés...

 2008.11.19. 21:35

Holdsugaras, whiskygőzős jóestét mindenkinek!

Az írták mutatkozzak be, én meg komolyan vettem! Rápacsáltatok srácok! Nakéremalássan:
Fizikális és effajta adatok:
- 32 éve száműztek erre a bolygóra az alfa Centauriról! A büntetést tekintve valószínűleg valami tömeggyilkos lehettem arrafelé...
- 185 cm magas vagyok, tehát szinte minden celebet le tudok fejelni szükség esetn...
- Hosszú hajú, szakállas alak vagyok, tehát ne tőlem várjátok a Lolika új lemezéről szóló beszámolókat. (Már persze, ha többet akartok tudni róla, mint egy szavas összefoglalást: xar! )
- Nem iszom sört. Ellenben a whisky-k nagy barátja vagyok, főleg a 10.000 Ft feletti kategóriáé.
- Gyengém a halálmetál... Ha valaki kedveskedni szeretne nekem, ilyesmivel lepjen meg!

Lélekbeli jellemzők: Anno én is vidám, kedves és szeretnivaló kölyökként kezdtem a pályafutásom. Bringáztam a réten, puszikat osztogattam, mosolyogtam....
Nos, néhány közeli ismerősőm szerint ez úgy kamu, ahogy van. Szerintük én nem is voltam gyerek, hanem kapásból gonosz, cinikus, hosszúhajú, harmincasként láttam meg a napvilágot. Lehet, hogy igazuk van, de nekem ez így pont megfelel!

Egyebek: Egy multinál dolgozom, ahol régebben az volt a dolgom, hogy az ügyfelek életét keserítsem, de mára előléptettek! Most már a kopllégák hangulatának elrontásáért felelek és jól csinálom! Szeretem a kávét, ha esetleg valaki meg akarna vesztegetni... Meg dohányzom is és állatira nem érdekel, hogy ettől másoknak rossz-e... Mindenki vigyázzom magára. Hm... A többi majd kiderül, ha lesz közötök hozzá! Lényeg a lényeg... Mától én is itt garázdálkodom, meneküljön az összes pedo, nekro és egyéb fíl, nameg a kannásbor! Maradok tiszteletlenül:

Doom

Ui.: Fijjúg, a jelek szerint megjavult a cucc...
ui2.: Volt valaki a tisztelt társaságból hétfőn a Haggard zenekar hangversenyén?

Címkék: agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokuss 2008.11.20. 06:35:26

asszem el kell menekülnöm heheh:P
süti beállítások módosítása