Már nem merek semmi olyasmit leírni hogy kutyaszart ettem majonézzel mert valaki rákeres és minket ad ki neki mindeki barátja a gugli. Ma is sikerült elcsodálkoznom némely egyén ízlésén... Mondjuk egy K. Tündés sem volt ami azért mélyen meglepett. Azis meglep hogy miért emlegetem minden cikkben... na de oda se neki!

dolgok amiket feldugtam magamnak
Két pingvin remélem...
 
magyar biszex lánycsapat
Az nem mi vagyunk és nem is szállunk be... Itt csak a Psycho Holiday főhadiszállása van.

ott csodálkozott fölött
????????? Kicsoda? Meg mi fölött??? Ez aztán konkrét...

mikulás manóinak nevei
Michelle Wild, Cony Ferrara, Nikki Rider, Mészáros Dóri és Maria Genorazzo

képek oszlásnak indult halottakrol
Első kép az édesanyádról készült. Hova küldhetem?

rajtakaptam a csajt maszti közben
De utána inkább mentél WoW-ozni mi???

csicseriborsó főzelék
Az finom. Erre most mit mondjak? Te biztos normális vagy, barátom úgyhogy nem értem mit keresel itt. Hacsak nem akarod análisan magadévá tenni a főzeléket.

leszopott a nővérem
Nem egyedi eset...

Homer simpsons mamusz
Ajánlom helyette a csöcsöset!

Mitől termelődik a takony?
Az agyhugykőtől.

Címkék: web keresőkifejezések idióták fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.11.24. 09:31:22

mikulás manóinak nevei
Michelle Wild, Cony Ferrara, Nikki Rider, Mészáros Dóri és Maria Genorazzo


ez darál:)

amúgy mi bajod a csicseriborsóval?:) a falafel kimondottan überfasza!!

Bazsiahegyről 2008.11.24. 10:54:07

a borsóval semmi :D írtam is hogy az finom :P

herold 2008.11.24. 11:09:15

akkor lehet csak én éreztem a 3 whisky után benne irónikus mellékízt, mea culpa

mutant · http://universal.blog.hu 2008.11.24. 13:47:07

"Első kép az édesanyádról készült. Hova küldhetem?"
Ezen valahogy nem tudok nevetni( édesanyám 15 éve halt meg). amúgy meg az aberrált embereknek,akik ilyesmiket nézegetnek,ajánom a snuffx.com-ot:D

herold 2008.11.24. 14:18:42

rotten.com, ugyanaz a cucc...

R4T3N · http://raten.blog.hu/ 2008.11.24. 15:30:26

na bazd raten.com-ot olvastam, már kaptam a fejemhez XD

herold 2008.11.24. 18:43:37

az ego az ego mindenek előtt:D

mokuss 2008.11.24. 18:52:19

"leszopott a nővérem"
engem meg a hugod :P

Bluesrocker · http://www.rockerek.hu/Izsi 2008.11.24. 20:15:03

Ha az agyhugykőtől termelődik a takony, akkor nem is vagyok náthás :)
süti beállítások módosítása