Egy laza kurvaanyázás

 2008.11.26. 20:27

Hogy miért? Csak úgy... régen nem sértettem vérig senkit a megjegyzéseimmel és már hiányom van. Szóval az egész ott kezdődött hogy reggel felkeltem csodás módon minden zökkenőtől mentesen. El is jutottam a buszra ahol valami baromállat beszart, fingott vagy esetleg bélízt ivott és csak ásított egyet... a megfejtést nemtudom de nagy paraszt volt. Addig amíg leszálltam a buszról mindenkivel együttéreztem. Amikor kiléptem a sárga limóból varázsütésre elmúlt minden. Viszont beértem a munkahelyemre. Hurrá yuppíjé! Kirobbant a rötyibotrány... Valami elmebeteg nő (Jabba) folyton eltűnteti magával a wc kulcsot. Pl elviszi magával ebédelni, a többiek meg szarják meg hugyozzák magukat össze. Ezt a problémát megoldottuk, van mégegy kulcs. De akkor kérdezem én halálosan naivan, mi van ha bemegy a kulafejű némber és belülről magárazárja az ajtót és bennehagyja a kulcsot miközben csobban egyet a kagylóban???? Kopoghattam én neki finoman nőiesen ököllel... Csak nem nyílt ki az ajtó, és ennek folyományaként 2 és fél órán át észbentartottam. Gondoltam rá hogy véleményem közléseképp odaállok amikor kijön és pofánhugyozom. De erre nem került sor mert mennem kellett a főnökkel írószerutánpótlásért. Ezt eddig nem vertem nagy dobra, de az előző utánpótlások engem pótoltak után, magyarul szép készletem van tollbetétekből meg hibajavítókból :P Gondoltam hogy most megszerzem az alkoholosfilceket mert múltkor valaki elcsaklizta. Finoman jelzem hogy nem azért kell hogy elnyalogassam...
Aztán meg jött egy kolléga aki észrevette hogy van szakállam. Ide s tova 4 hete növesztem amúgy... Azt még szintén nem észlelte hogy időnként van rajtam egy szemüveg. Igaz ezt még csak 2 hete hordom. Lehet sok volt neki ennyi input egyszerre :P végülis csak minden nap találkozunk és beszélünk 10-20 percet. Egyébként ő volt az is akinek elmagyaráztam hogy azért nem ebédelek mert fotoszintetizálok mint a növények. Megkérdezte hogy meg lehet-e ezt tanulni. Mondtam hogy igen, nekem is egy indiai jógi segített meg az internet.
Szóval ilyen napom volt ma... És remélem senki nem mondja mégegyszer hogy nem vagyok barmokkal körülvéve.

Címkék: idióták fájdalmas bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.11.26. 21:49:11

Suluj. "mutant nem fogom olvasni a blogod mert megöl a nyálelválasztás :-P
:-)))" ezt most nem tudom,hogy dícséretnek vegyem-e:):):) mindenesetre hízik a májam:D

suluj · http://agyhugyko.blog.hu/ 2008.11.26. 22:24:16

mutant: amugy ezeket a kajákat el is készíted?

herold 2008.11.27. 00:02:40

nem vagy barmokkal körülvéve...
-.-"

mutant · http://www.haspok.blog.hu 2008.11.27. 11:13:30

Igen,amikor lehetőségem van rá. De a nagy része saját recept. Aztán ha megtetszik valami,akkor szakítok rá időt és elkészítem.
süti beállítások módosítása