Jól indult a reggel...

 2008.11.27. 14:33

Reggel szokásomhoz híven meg kellett magam erőszakolni, hogy ki bírjak mászni az ágyból. Ez az igen precíz művelet majdnem fél órába tellett. Még szerencse, hogy a kedvesem megcsörgetett, mert nagy valószínüséggel még most is horpasztanék. Tegnap délután szólt a főnököm, hogy ma az első dolgom egy logó készítése legyen, csak az volt a probléma, hogy fingom sem volt, hogy kinek mit és hogyan. Na nem baj veszett több is Mohácsnál. Amig nem ért be az irodába addig segédkeztem kollégáéknak a másik irodában egy kicsit, egy-két dokumentumot előkotorni a régi gépemről. Még a reggeli kávé javában csak rotyogott lefelé az egyik nagyon szeretett kolléganőm leült mellém reggelizni. Foggalmam sincs, hogy mit, bár a szaga alapján döglött macskára tippeltem volna. Jobb volt a hatása, mint a mentősök által használt ammóniás ökörség. Hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy most felébredek vagy bekábulok.
Na lefőtt a caffee lehet érte robogni. A jól megszokott csiga-bigás bögrémet meglelve már loholtam is érte. Élvezve ahogy a fekete nedű illata belengi a helységet. Nosza bögrével a kézben uzsgyi bagózni, mert az kell a szervezetnek... Persze a nagy beszélgetés közben miért is ne öntöttem volna magamra. Na fasza...
Ezúton indítványozom, hogy tiltsák be a reggeleket, mert ez embertelen...

Címkék: napi mocsok agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2itailor 2008.11.27. 14:37:36

...és a főnököket is:))

Fiorentina 2008.11.27. 15:04:37

egyetértek suluj pajtás, én annyira utálok kiszállni az ágyból, párom úgy rugdos ki néha, mert amúgy nem lennék hajlandó felkelni..Aztán én sem tudom egy darabig, hogy hol vok, ki vok....Főleg ilyenkor télen, amikor sötét van és hideg... :((((
süti beállítások módosítása