A férfimelltartók nyomán...

Felvetült az a feltevés, hogy beszűkült látokörű, intoleráns, rasszista-náci, konzervatív pöcsök vagyunk (azért írok többes számban, mert Balázzsal teljes mértékben egyet értek, és nem csak mellette állok ki, de az egész blogéban is), ráadásul a humorunk is alpári és gyerekes, sőt mi több összekeverjük a japánokat a kínaiakkal. Ez teljesen kiábrándító, sőt egyenesen felháborító. MegazajóMuravaanyánk!!!

Miért vagyunk ilyenek?

Őszintén szólva olyan magasról leszarom, hogy emiatt elítélnek e engem, vagy az egész blogot, hogy nem díjazzuk és nem csapkodjuk össze melső végtagjainkat örömünkben ha idiótákba botlunk, ha valami agybeteg éppen a címlapra akar kerülni, vagy kedves fogyasztói társadalmunk rukkol elő valami egetrengetően nagy ökörséggel hiánypótlásként. Hogy jókat röhögünk az ostoba és perverz emberek idióta kérdésein és amellett sem megyünk el persze szó nélkül, hogy pár "világliberálisaiegyesüljetek" megmondják, hogy márpedig ez a tolerancia földje és nem szabad kigúnyolni a másokat.
Aham, persze. A kis álszentek. Nézz magadba barátom, nem tudsz e véletlenül egy jó buzi-cigány-zsidó-székely-román-kínai-ruszki viccet, amin röhögsz, vagy éppen nem röhögsz? Na úgye. Az nem sztereotíp?

A tolerancia földje szántóföldje

Fogja meg mindenki a másik kezét, fűzzük a hajunkba egy-egy virágszálat és lejtsünk körtáncot a mezőn, mert az úgy jó és szép. Szeressük felebarátunk és legyünk boldogok és PÍÍSSZZZ!
Ez a tolerancia maszlag akkora ökörség. Sokmindent utál az ember kezdve a hajnali keléstől a tökfőzeléken át bármit. Ha nem tetszik, meg van az a rossz tulajdonságunk, hogy ennek hangot is adunk. Vagy netalántán poént fabrikálunk belőle és mindezt miért tesszük??? A magunk és a hasonló intoleráns ökrök kedvéért, akik jókat derülnek ezeken. És ha "neaggyisten" egy két együttérzéslovagjának nem tetszik? Akkor üzenjük nekik: LESZARJUK A NYOMOROD! Toleráld ezt is és ne akarkj megváltoztatni, csak tűrd és ne játszd a térítő okosítót.

Na erről ennyit, huzok vissza a balettbe ugrálni...

ui.: Akkor is ilyenek maradunk ha nme tetszik valamelyik toleráns ökörnek. Miért? Mert nekünk így jó...

Címkék: vélemény idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.11.27. 17:13:36

csak ne menjetek át puruttyába...

Fiorentina 2008.11.27. 17:22:19

Áááááá ők soha nem fognak puruttyás szart csinálni. :DDD

Consuela 2008.11.27. 17:26:19

Engem is úgy idegesít amikor vki kioktat hogy egy rasszista állat vagyok! Mégis mi közük hozzá? Mit szeressek a románokban-cigányok-arabokban stb?
Utálom ezt a szaros tolerancia hülyeséget!
Respect nektek srácok! Én így bírlak titeket és kész.

Fiorentina 2008.11.27. 17:28:17

Majd akkor tolerálom a cigányokat, meg ezeket az élősködő embereket, ha elhúznak innen jó messzire... MOndjuk vissza Indiába....

mokuss 2008.11.27. 17:58:50

ehhez csak ennyit :P

Mindenki utál,
Én is titeket,
Elnyomunk földrészt
Megölünk hiteket
A gyűlölet
Bűvölet,
De lételem
Rábaszik
az aki védtelen.

Magyarország
Jó a közmorál is
Kína eljött
Legyek lojális
Itt az UNIO
Na végre
Már nincs szükségünk
a sötétben fényre.
Csak nekem

Már megint csak én nem értem!
De ki fog kiállni értem?
De hisz én mindvégig itt éltem!
Hát alkalmazkodjál!
Mielőtt bárki is meglepődne
Ez itt a tolerancia földje
De itt mindenki csak ölne
És nem izgat senkit se már!

Mindenki utál!
Szítja a haragot
arab a zsidót,
zsidó az arabot.
Szemet szemért,
Fogat fogért,
Ez így nem ér!
Addig örülj
míg az egész
el nem ér.

Huncutkodnak
a szlovák betyárok
Nagyon vigyázzatok
magyar lányok
Nem felejtünk faszfejek
Magyar módra
Nálunk se
számítsatok semmi jóra!

Mindent elhiszünk
és jók leszünk igérem

Csak én nem!

Már megint csak én nem értem!
De ki fog kiállni értem?
De hisz én mindvégig itt éltem!
Hát alkalmazkodjál!
Mielőtt bárki is meglepődne
Ez itt a tolerancia földje
De itt mindenki csak ölne
És senkit nem izgat, hogy

Miért kell még több
Globalizáció
Gyilkos mutáció
Beteg hierarchiák
Miért kell több utálat?
Így is már utálnak!
Nyugtatót mindenki rág.
Miért kell hogy szeressem
éltessem, keressem
Így is veszett a világ
Veszett a világ
Veszett a világ
Elveszett
Ez is a te hibád!

Mariann 2008.11.27. 20:30:22

Csak annyit fűznék hozzá, a rendkívűl intelligens látogatóknak, hogy lehet ám találni haboszsabós nyusziokás blogokat, amik magas igényeiknek megfelelnek, meg amúgy is: hanemteccikmineknézed és főleg ne kommentáld.

Mariann 2008.11.27. 20:34:02

Amúgy I am so sorry, hogy így látogatóként beleszólok, de hát na, leszállt a vörös köd. Hol egy szívlapát?:D

Doom, nem léptem be. Oszt?! · http://agyhugyko.blog.hu 2008.11.27. 21:24:45

Mariann: Mi örülünk mindenkinek, aki érti, hogy miről és kinek írogatunk itten, szóval szólj csak bele nyugodtan. Sőt, kíváncsiak is vagyunk a véleményedre és a kritikáidra is. Mint ahpgyan minden normálisan hozzászóló látogató véleményére... Üdv: Doom

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.11.28. 07:36:16

Na most hun vannak a mélyentoleráns beszólogatók??
Kiűzettek a paradicsomból???
-----wehhheee----
süti beállítások módosítása