A hétvégéről

 2008.12.01. 08:53

Nagy unalmunkban kitaláltuk otthon felújítjuk a szobámat. Ilyen még úgysem volt, pedig már nagyon kéne. Már pár hete megvettük az új ágyat meg a gardróbot, ezekkel nincs is semmi gond. A probléma ott kezdődött hogy ki kellett pakolni mindent a szobából. Elhúzkodtuk a régi szekrényeket... Hát volt mögötte anyag rendesen... Utolsó harcoló német és japán alakulatok, az egyik szamurájkarddal rontott nekem és üvöltötte hogy meghalc szápattarcú! Na mondom fele se tréfa. Aztán az elveszett legoemberek összesített hadával küzdöttem hősiesen. Kivittünk mindent csak az ágyam maradt benn hogy ne a földön kelljen aludnom, pedig egyesek szerint megérdemelném :P Na ők azok akik most bekaphatják.
Megvettük a festéket is, szép sárgát. Aztán nekiálltunk levakarni a falamról a Metallica feliratot ami olyan volt mintha úthengerrel festettük volna oda. Szóval nemigen akart lejönni... Probléma egy szál sem, ittunk hozzá egy pohárka pálinkát és levarázsoltuk. Aztán jött a festés... azaz jött volna ha ki tudjuk bontani a festékesdobozt. Ültünk körültte vagy 20-30 percig, már azon voltam hogy bakker gyújtok egy tábortüzet és akkor tök hangulatos lesz meg minden... erre beletörtük a csavarhúzót... DE kinyílt. Fel is festettük az már rendben ment. Utána jött a másik agyhalál, a parketta lerakása. Na faszkorbácsot de sürgősen annak aki kitalálta a pattintós parkettát. Eddig 4 szobában raktuk le mi, minden zökkenő nélkül. Itt két órát pettingeltünk vele szolidan és akkor tartottunk a 3. sornál. A lényeg hogy 3x szedtük vissza teljesen amit leraktunk, de estére végeztünk ezzel is. Innentől a helyzet úgy nézett ki hogy van az üres szobám, meg a lakás többi része ahol a cuccaim vannak és senki nem tud sehova leülni csak a wc-re meg a fürdőkádba. Mivel a wc-én apám volt, a fürdőben édesanyám... ezért kimentem az erkélyre. Aztán fél óra múlva kicsit letördeltem a jégcsapokat magamról, meg pacsiztam a pingvinekkel. Itt már azon sem lepődtem meg hyog egy jegesmedve Coca-Colával kínált. Azt hiszem a Mikulás szánját is láttam, de lehet hogy csak az égen suhanó Lapátmen volt, vagy a Molyember.
Vasárnap visszapakoltunk majdnem mindent a szerény hajlékomba, aztán leültem az ágyam szélére és zokogtam.

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.12.01. 10:23:57

hm..akarsz róla mesélni...??
bármiben számíthatsz a kommentelőkre, Phil...

Fiorentina 2008.12.01. 11:13:25

Tavaly mi is parkettát raktunk le párommal és tök büszke voltam magamra. Egész nap görnyedtünk és csak estére ordítottam, hogy nekem ebből elegem van, alig látok, fáj a derekam, stb..pedig már csak az utolsó sor volt hátra... :XDD Hát naa :))) Egyébként ne is mondd a festést, mi is azon vagyunk , hogy kéne...Már fél éve megvettük a festéket, dee.....hát izéééé :DDDD

Bazsiahegyről 2008.12.01. 11:13:33

már meséltem :D és most kikérném az ufok véleményét hogy Arany Laci miért nem? :D

Bazsiahegyről 2008.12.01. 11:14:22

mi egy nap alatt festetünk ki meg parkettáztunk le ketten :D

herold 2008.12.01. 12:17:17

parkettacsiszolás a másik horror..
apum kézi parkettacsiszolóval próbálkozott, de az szó szerint végighúzta a szobán...

Fiorentina 2008.12.01. 12:24:51

de ez két helység volt :D

Bazsiahegyről 2008.12.01. 12:30:58

:D húhh nem semmi... de többet ti sem csináltok ilyet gondolom :D

Fiorentina 2008.12.01. 13:11:37

Már nem kell sehol máshol, de ha kéne akkor sem... :D:D:D És az egyik szobában akkor nem volt áram. Este elemlámpa rulz....Hurrá, mondom a szemem kifolyt... :D:D:D

Bazsiahegyről 2008.12.01. 13:13:41

meg tudom érteni :P énis csak azon akadtam ki amikor édesapám közölte hogy majd a hálószobájukat is meg kéne csinálni parkettaügyileg :P

Fiorentina 2008.12.01. 13:16:24

Te meg: "soha..." :D:D:D:D

Bazsiahegyről 2008.12.01. 13:17:20

nem :D csak nevettem... aztán amikor rájöttem hoyg komolya akkor zokogtam :D

Fiorentina 2008.12.01. 13:23:04

:D:D:D:D Nem csodálom. De egy előnye van a laminált parkettának, márpedig az, h könnyebb takarítani. Én már kipateroltam az összes szőnyeget a házból. Egy szőnyegünk van, az is bambusz szőnyeg... :D
süti beállítások módosítása