Egy apró kis porszem vagyok a gépezetben vagy még tán annyi sem. Mégis nem önszántamból okozom a problémákat, hanem beléjük futok hosszas napok megfontolatlansága után. Pár helyre én viszem a városban a postát, iratokat, pl a városháza, okmányiroda, megyeháza. De mivel eddig ez fenékig tejfel volt ezért kitalálták hogy hordjam még az Apehhoz, a városi és megyei bírósgra, a vízügyre, a városi és megyei munkaügyiközpontba stb... Ennek következménye hogy fél óra sem kellett és 4 emberrel vesztem össze halálosan.
Aki ismer tudja hogy egykönnyen nem lehet kihozni a sodromból... Az oké hogy a városi bíróságon fémdetektor meg minden... elsőre csipog, kivettem a kártyáimat, telefonom, kulcsot, aprót mindent mivel a szekus szépen kérte... még 2x csipogott amire a tag rájött hogy a sliccem és a csizmám csatja maitt van. Átengedett nagy nehézségek árán. De ekkor hátravoltak még a leveleim... A dossziéban amiben tarotom őket, vannak fém díszek. Valszeg ezt is támadófegyvernek vélhette mert hosszasan vizsgálgatta. Közben mellettünk elcsörtetett egy tálib terroristacsoport seggrészegen tankokkal és még lövöldöztek is... nekik éppenhogy az ajtót nem nyitották ki. Na de mindegy. A tag ki akarta bontani a leveleket hogy akkor majd megnézi... Na mondom öcsém az ügyet is te akarod megoldani? Nagynehezen továbbirányított egy irodába... Kezdem azt hinni hogy így állt bosszút mert 60-al több az IQ-m mint neki. Bemegyek... már rosszul néznek rám. Fura úgy bemenni valahova hogy már akkor anyáznak amikor még meg sem szólaltam. De kb ez volt a helyzet. A levelet átvették, viszont jóban nem lettünk... Lehet nem kellett volna szóvátenni hogy nem itt akarom megvárni a naplementét.
Kijöttem átmentem a kapun had csipogjon... Aztán mentem a vízügybe. Egyenesen a portáshoz léptem, elmondtam neki mi a nyűgöm, mire visszakérdez hogy "Mivááááá?" na mondom... behajoltam hozzá a bódéba ami öreg hiba volt... Valszeg odaszart vagy csak rohadnak a belei mert kishíján elájultam a szagtól. Érdekes hogy a bódékban dolgozó emberek vagy fogat nem mosnak vagy segget nem törölnek. A lényeg hogy visszakérdez hogy mit hajolgatok én be hozzá... Az ilyeneknek van ám egy mértékegysége: 1 Megakurvaanyád. Gondoltam magamban hogy neki sem küldök Karácsonyra levlapot...
Bemegyek az ügyintézőhöz... Vele is rögtön összebarátkoztam mondanom sem kell.
Hát hogy őt miért zavarom ebédszünetben. Mondom mert itt a levél, vedd át és már itt sem vagyok. Elveszi a levelet, aláír, és elkezd kötekedni hogy oda az van írva hogy vízügy és ő nem a vízügy. Hát akkor mi a jó halál retkes véreres ribancokba törölt farkáért vette át meg írta alá? És a pláne... Ők nem a vízügyi osztály, hanem az alosztály. Itt zokogógörcsöt kaptam és megígértem hogy kijavítjuk, még rajzolok is oda valami szépet.
Átléptem a megyei önkormányzatra a maradék levéllel. Gyakorlatilag 15 percig szobroztam egy irodában azért hogy megtudjam a levél nem nekik ment. Közben a nő lezavart 3 beszélgetést Mucuskával, meg Pirikével arról hogy mi lesz az ebéd...

Azt hiszem rájöttem egyébként az orvszarónk kilétére, aki azóta is lelkesen telepíti az aknákat. Ő az a dolgozó aki előttem csinálta ezt.

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herold 2008.12.02. 12:44:07

ez kábé olyan mint amikor drótszamárral közlekedvén megállított a rendőr, forgalmit és jogosítványt kérni. riszpekt h még nem robbantál fel...

Bazsiahegyről 2008.12.02. 12:45:02

nem robbantam még fel és nem is fogok :D de a következőt aki hozzám mer szólni pároslábbal rúgom tarkón...

tobika 2008.12.02. 13:44:08

Mondd,miért jó ez neked?-)

Bazsiahegyről 2008.12.02. 13:51:59

félreértés ne essék... nekem ez nagyon nem jó :D de most per pill jó meleg van... és pénzt is kaptam :D

Fiorentina 2008.12.02. 14:05:50

Szegénykém. Én úgy utálok ilyen ügyeket intézni, hogy az nem igaz....

Bazsiahegyről 2008.12.02. 14:19:43

hát énsem jókedvemből csináltam :D

Bazsiahegyről 2008.12.02. 15:04:21

és hogy az öröm teljes legyen, még megyek ma fogorvoshoz is. szuper lesz ezis.... de előtte olaszra. gyhogy msot igyekeztem magam teleenni :P

Fiorentina 2008.12.02. 15:07:30

Az szép, nekem is kéne....Fogorvoshoz is menni, meg beiratkozni egy olasz nyelvtanfolyamra is....

Bazsiahegyről 2008.12.02. 15:09:06

hát egyik sem öröm ebből sem... :( csak aludni akarok a barátnőm mellett :$

tobika 2008.12.03. 00:09:30

Aludni?Nahhát...-)És már az sem úgy megy,mi?
Tiltott gyümölcs de naggyon jóóóó-)

Bazsiahegyről 2008.12.03. 07:19:47

menne csak péntek óta nem pihentem magam ki, és mindjárt meghalok...
süti beállítások módosítása