Gyanús csend...

 2008.12.03. 08:51

A bulvármédiában nagyon gyanús nekem ez a csend. Semmi egetrendető baromság már két napja. Itt valami nagy dolog készülődik... Olyasmire számítok hogy Gjon magára varratta Pákó nevét, vagy K. Tünde a kínain vette Donatellát és elemes.
Szerintem jobb lesz ha felkészültök arra ami várható. Kézbe a lapátokat, szeszből pakoljatok be jó sokat rekeszekbe és rakjátok magatokat körül vele. Énis vettem már virslit meg hegesztőpisztolyt hozzá hogy vész esetén is tudjak olvadásig hevíteni.
Amúgy észrevettem egy érdekes dolgot... Ronald McDonald olyan mint V.I. Lenin... mer alacsony, meg vörös a haja, mindenkinek jót akar de egy csomóan meghalnak miatta. Naszóval most olvastam hogy K. Tündét kitiltották a tv2-őtől, meg feketelistán van... Látjátok? Ezis engem igazol. Valami nagy dolog fog történni, még nála is hatalmasabb gyökeret találtak.
Igazából azért gyártok elméleteket mert nincs miről írni és nem akarlak titeket a saját sztoriimmal untatni mert azok sokszereplősek és egyeseket megbánthatok vele :P és ezt nem szeretném XD

Címkék: vélemény ajánló web helyzetjelentés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tobika 2008.12.04. 08:18:33

Mindenkinek jót akar,egy csomóan meghalnak miatta-)))
Nagy ász ez a Balázs kölyök-)

Bazsiahegyről 2008.12.04. 09:02:49

ki hal meg??? kinek akarok én jót???
süti beállítások módosítása