Fáj a torkom

 2008.12.09. 08:20

Mint már említettem ma úgy keltem fel hogy egy szikra hangom nincs. Hát ez van... Próbáltam bejutni wc-re de még csak azt sem tudtam megkérdezni ki van bennt, mert ajtó mögött mutogatva nehéz magunkat megérttetni. Aztán átálltunk morzéra. Semmi S.O.S. csak simán annyi hogy pí-pí-pí-pí-pí-poty-csába. na mindegy... Végül bejutottam és megkaptam megérdemelt jutalmam. Nem mondom hogy nem volt kellemes... Úgy éreztem Jézus egy kicsit az én bűneimért is meghalt :P
Aztán kikecmeregtem felöltöztem szépen lassacskán, még a tegnapi szar viccek kavarogtak a fejemben és a gondolat hogy szilárdot megkövezem, de csak kis kavicsokkal mert úgy tovább tart az élvezet. Ezzel a lendülettel le is késtem a buszomat, mert édesanyám volt szíves megkérdezni hogy viszek-e sálat magammal. Amire ezt el Activytiztük 7óra lett. Innentől úgy gondoltam hoyg jobb lesz ha kocsival megyek. El is vittek, vettünk Strepsilst közben. Finomnak éppen finom csak lófaszt nem ér. Ennyi erővel retket is ehetné torokfájásra málnaszörpe reszelve amit egy törpe hoz ki az asztalomhoz. A kollégák fele azt hitte le akarom hányni amikor köszöntem, a másik felük pedig azt hogy rájukhörgök mert ma megint iylen áldozós, hentelős kedvem van. Aztán amikor nagy nehezen kinyögöm mi a bajom, akkor még beszéltetnek is :@ Hihetetlen komolyan mondom... Hallja hogy hangom nuku és még olyat is kérdez amire nem lehet igennel vagy nemmel válaszolni.
"-Csak nem fáj a torkod, mit csináltál tegnap?
 -Köhhköhh köhhköhh höööööööööörrrrrr..."
Aztán egyik kolléga jött és közölte hoyg nem jó az egere és most csináljon. Mivel él még bennem nyomokban az emberszeretet mint bármely csokiban a mogyoródarabkák ezért odaadtam neki az enyémet. Most nincs egerem sem meg hangom sem. Viszont, egér nélkül nemigen tudok dolgozni. Hát ez van :P

Címkék: beteg bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy 2008.12.09. 08:46:59

Jobbulást neked. Ha attól jobb akkor írok ide néhány viccet :) Amúgy nem strepsilst kéne rágcsálnod hanem steptofortott, nálam az vált be torokfájásra. Habár nem olyan jó az íze :)

Bazsiahegyről 2008.12.09. 08:58:49

Köszi! Már pár szót nyögni is tudok. De egyébként olyan a hangom mint miután dart véder a sisakjába tüsszent és beszívja a levegőt. Ami tuti beválik a torokfájásra az a negro :P olyan mint a trisó... amit az nem szed le az földönkívüli anyag :D

Edy 2008.12.09. 09:04:11

Csak hogy megmaradjon a jókedv:) :
Zsákos Bilbó és Frodó beszélgetnek:
- Mostanában nagyon unatkozom - mondja unottan Frodó.
- Talán keresned kéne egy hobbit...

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:15:34

ez nagyon pihent volt remélem tudod :D

Edy 2008.12.09. 09:23:04

No még egy és igérem nem fárasztalak ma többet:
Két kannibál beszélget. Azt kérdezi az egyik:
- Hol van anyád?
- Mögöttem.
- Mögötted?
- Mög hát.

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:24:23

akkor ennek tudod mi lesz a vége? :P

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:29:26

hááááááááááát :D
1. mondok egy mégszarabb viccet
2. elkezdek énekelni
3. sírok

Edy 2008.12.09. 09:33:44

A vicc jöhet, hát az éneklés nem is tudom. Max ha duettezünk :) Sírni meg most nincs kedvem :)

Bazsiahegyről 2008.12.09. 09:45:55

duett hm :p mit nyomunk duettbe? :D immortal? :D esetleg uhrin benedek? :D

herold 2008.12.09. 10:24:17

kannibál gyerek és faterja diskurál:
"-appppa...olyan finom volt ez a misszionárius, ehetek még egy kicsit az arcából??"
"-hülye vagy fiam, HÁTRA ARC???"

énekeljetek Behemoth, az jóféle, Inner Sanctum vagy bármelyik dalukat, TÉRDRE GECIK!! METÁÁÁL!!

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.09. 10:41:29

Jobbulást!!!!!
Egered visszatért?
-------------------

gyógyírként:

Apúúúúú! A hulla pelyhes fehér hóó???

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2008.12.09. 10:43:52

Nehogy azt mondd, hogy én vagyok az oka, hogy lekésted le a buszt:P. Hát igen, a vudu varázserőm.
Egyébként meg jobbulást

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2008.12.09. 20:46:23

Értem már miért posztolsz ilyen sokat... Nem tudsz beszélni hehehehe
Azért jobbulást, pálinkáért meg lesszives elfáradni ide, az finom is, és még használ is ám!!!
süti beállítások módosítása