Fogorvosnál jártam

 2008.12.10. 08:02

Elkövettem azt a hibát hogy hagytam édesapámnak hogy elvigyen két hete fogorvoshoz. Azóta non-stop fúrnak faragnak a számban. De nem érdekel mert előtte elkábítanak. Közben csukva van a szemem, utána meg folyik a nyálam. Soha nem szerettem fogorvoshoz járni ennyire. Tegnap is úgy kezdődött hogy gyors kaja, aztán már mentünk is...
Beülök a fogorvosi székbe, a nő már készít egy tűt amivel egy nagyobbfajta bálnát halálra lehetne szúrni. Ekkor már kicsit izzadtam és a mosolyom nem volt őszinte. Aztán beszúrta. Nem éreztem belőle túl sokat, viszont a benne lévő szer fele befolyt a számba, a másik fele a fogamhoz ment, így 2-3 perc múlva jöttek a színes mandarinok. Ő pedig nekiállt. Nemtudtam mit csinál, nem is érdekelt még mindig, így utólag visszagondolva az sem tűnt volna fel ha franciakulccsal nyúl a számba, és döglött heringekkel csikizi az ínyemet.
Az bánt csak hogy a hölgy lehetett a fogkezelés Boticellije, a fúrás Picassoja és én nem érzékeltem művészetének csodáit :P
Röpke másfél óra alatt megvolt a művelet. Majdnem elaludtam közben... kényelmes volt a szék nah :P Csak a nyálelszívó zavart kicsit... gyakorlatilag a nyelvemből egy szikkadt húsdarabot csinált, viszont ma nem kell mennem wc-re. A hanghatás meg mint amikor Dart Véder szívószállal iszik.
Igazából egy dolog jött le ebből a látogatásból: Benarkózva kiválóan tudnék aludni egy sziszegő gázcsövön.

Címkék: vélemény hülyeség pihent bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy 2008.12.10. 09:03:54

Jó reggelt! Torkos hogy van? No nekem nincsenek ilyen szép emlékeim a fogorvosról:) Legutóbb vésővel kalapáccsal dolgoztak a számban. Szó szerint :S

Edy 2008.12.10. 09:04:30

Bocs nem torkos hanem torkod XD

Bazsiahegyről 2008.12.10. 09:12:39

szarul :s alig bírok megnyikkanni. najó... igazából a halál torkán vagyok :P

tobika 2008.12.10. 11:24:14

Ollé-)téged faterod visz fogdokihoz?Bazz...-)És ott le is fog-))

Bazsiahegyről 2008.12.10. 11:38:59

jah mert előtte olaszon voltam és nem tudtam volna pontosan odaérni úgy hogy még kajáljak is aznap valamit meg lepakoljam a cuccaimat. lefognia nem kell... elmúltam már 3 éves.

navajonki? 2008.12.10. 14:46:47

Akkor az csúcsciki, h én húszévesen nem mertem apu nélkül bemenni a rendelőbe :$ de mentségemre szolgáljon, h az volt az első látogatásom a fogdoktornéninél.
Bazsinak meg azt javaslom, h szívószálon keresztül vegyen még levegőt is...mondjuk miközben sétál végig a városon :D

Bazsiahegyről 2008.12.10. 14:51:11

miért lenne ciki?
Didi kedves ezt te tudod a legjobban hogy ezen a szívószálas sétáláson már túl vagyok... nem akarok egy levegőt szívni ezekkel :P ezért elszívom fölülük...

mokuss 2008.12.10. 19:23:34

gecc másfél orát szorakozott a fogadon ?:S nem kicsit sok az eccere?
nekem is elkéne mennem de sose sikerül xdmeg hát kéne egy kis keret is rá hehe de azt inkább szeszbe fektetem xd az konzervál xD
süti beállítások módosítása