Hawaii dizsi hurka forraltbor

 2008.12.11. 12:36

Akkor jöjjön egy kis helyzetjelentés! Suluj barátunk lelépett hétvégére a világ távolabbi végére szeretett asszonyához. Én maradtam egyedül talpon a szerkesztők közül valami csodás oknál fogva és már gyógyulok is. Főleg hogy most nyomtam be egy szál hurkát és egy jó 4 deci forraltbort. ÁMEN. Szeretek itt dolgozni... Olyan gyorsan telik az idő ha az ember jólérzi magát... 
Na dizsi viszont továbbra sincs, nem is hiányzik. Már nem volt erőm meg érkezésem rendes posztot írni, dolgoztam egész nap :P 6-ig nem kizárt hoyg megerőltetem magam ha befut valami csodás hírértékű közlemény.

Legyetek jók!                                                  üdv:
                                                         Suluj       &         Bazsi

 

Címkék: ajánló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása