Összefoglaló

 2008.12.15. 08:52

Nem kérem alássan, nem sportösszefoglaló. Aki erre számított most még mehet mert vagyok oly kegyes hogy hagyom. A szerkesztő kollégákról nem tudok semmit, max annyit hogy lusta disznók :P Mivel 3 hete kb szinte csak én írok a blogra eluntam a dolgot... nincs kedvem így csinálni már. Innentől inkább a barátnőmé minden percem meg a világmegváltó gondolataimé és a gitároké.
Világmegváltó gondolat #1: Ha egy vibrátorra alufóliát tekerünk úgy fog kinézni mint egy csokimikulás. Csak az íze lehet más.
Világmegváltó gondolat #2: Ha a szemünk helyén pina lenne akkor lehetne szemenbaszni, vagy szemmel verni.
Világmegváltó gonatlat #3: A Mikulás alakú vibrátor. Szigorúan csak azoknak akik buknak a szakállas alkoholista kazánfűtőkre.

Végezetül csak elköszönök, de úgy hogy ne kerüljek ki a blogra mint akiről írnak majd :P Agyonverem magam egy szívlapáttal...

Sziasztok, egy időre ennyi volt, köszi mindent!  

Üdv.: László Balázs (Bazsiahegyől, Balázs atya)

Címkék: idióták agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fiorentina 2008.12.15. 09:28:45

Nemááááááááárrrrr!!!!!!! :((((((

Edy 2008.12.15. 09:46:41

No ez remélem nem komoly mert beledőlök a szívlapátomba!!! Megakarsz fosztani a napjaim egyetlen színfoltjától? :( Akkor én világgá megyek!

herold 2008.12.15. 09:57:17

épp azon gondolkodtam h hol van a többi társ szerki...

érthető, pihenj, találkozz szívlapátérett emberekkel, aztán adj ki könyvet mint Fridi

minket meg szarj le magasról, nem is röhögtük magunkat brikettre a hülyeségeiteken...á dehogy...
:(
pedig reméltem h még karácsonykor is valami idióta posttal lepsz meg bennünket

Bazsiahegyről 2008.12.15. 10:09:09

Bocs srácok. De ti mit csinálnátok a helyemben? Ebben agy semmi buli nincs. Sulujról tudom merre járt meg csinált a hétvégén meg hét közben. De a többiekről nem. Az hogy nekik mi lesz a sorsuk nemtudom... valszeg meg lesz tőlük vonva az írási jog. Karácsonykor nem posztolok csak alszok sokáig. Aztán felkelek és visszafekszek csak hyog mégtovább aludhassak :P

Fiorentina 2008.12.15. 11:17:19

Nekem akkor is hiányozni fog a sok-sok hülyeség!!! Röhögtem annyit rajtatok! Kapjátok össze magatokat és sok postot írjatok! Bazsi ne csináld máááár!!!!

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2008.12.15. 11:39:28

Én megértem, pihenj egy kicsit(én is így döntöttem volna) és újult erővel kezdj neki akkor, amikor lesz hozzá kedved. Hola suluj?

Bazsiahegyről 2008.12.15. 12:07:30

Suluj éppen buszon ül valahol Győr és Miskolc között. Barátnőjénél volt. Az elmúlt pár hétben pedig tényleg ő volt a munka hőse. Meg van pár kiakasztó dolog ami miatt kicsit elegem lett. Egy ideig listáztuk a keresőkifejezéseket... aztán valaki ezen kapva kapott és elkezdett szórakozni. Alapjában véve én hiszek az embereknek... de az hogy minden nap benne van hogy csicseriborsófőzelék, meg hogy megbasztam az anyámat stb... ez kicsit hihetetlen nem? Vagy amikor jönnek a megmondóemberek akik jobb híján abba kötnek bele hogy pár betűt rosszul ütünk le a billentyűzeten, vagy hogy rasszisták vagyunk morbidak stb. Nem vagyunk azok! Csak viccet csináltunk abból amiből tudtunk, abból amin lehetett nevetni...

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2008.12.15. 12:28:51

A beszológató emberekre csak azt tudom "tanácsolni" mint nekem suluj, szarni rája'(most könnyen mondom ezt mert engem is megviselt, elvette a kedvem az írástól. Azt különösen bírom amikor olyan szól be akinek nincs blogja, hát leszólni a legkönnyebb írjon jobbat!Nehogymár ne írhassak azt a blogomba amit akarok!? Kurvára ráér az ilyen, és belebetegedne ha nem közölhetné, hogy gépelési hiba van a szövegben..ki nem szarja le? Nem felelhet meg mindenkinek az amiről írsz , de úgy gondolom ennek a blognak is megvan a "rajongótábora" és ezért is érdemes folytatni. Akinek meg nem tetszik nyeljen szívlapátot kersztbe:)

Bazsiahegyről 2008.12.15. 13:51:22

Na figyeljetek barátaim! Most egy jó ideig nem fogok írni még kommenteket sem. Élményeket gyűjtök, meg bélyegeket. Szeretnék minél többet a barátnőmmel beszélgetni meg vele lenni, aztán meg végre az új zenekaromba életet lehelni.

PrincessConsuela 2008.12.15. 14:38:05

Síííírok!:'( Én most egy nagyon búúúús panda vagyok. De azért meg tudlak érteni. Remélem majd azért még valamikor folytatjátok az írást. Olyan űr lett bennem. Asszem emo leszek....:'(
süti beállítások módosítása