Vadregényes buszozás

 2009.01.05. 20:23

Vadkeleti western mese egy felvonásban, amelyben szerepel két sápadtarcú egy pár rézbőrű és rengeteg szellemi manna és egy róka.

Kedvesemmel hozzájuk igyekeztünk a minap a késő délutáni órákban busszal. Sötét volt és nyugodtan indult az út, már-már azt hihettük volna, hogy egy kicsit szundizhatunk rápihenve az esti szórakozásra, de tévedtünk. Miskolc szélén felpattantak a buszra nagy manitu fiai és lányai, vagy három felnőtt meg vagy két fészekaljra elegendő kiskölyök. Persze miért is ne körénk telepedtek, nem mintha invitáltuk volna őket, valahogy éreztük a zsigereinkben, hogy nem lesz egyszerű az életünk innentől kezdve. A nagy indiánkönyvben sincs annyi okosság, mint amennyit itt szívtunk magunkba csendben fülelve. Az hagyján, hogy a felszállás és a helyfoglalás szolid negyed órát vett igénybe. Anyuka csepp fiával előttünk foglalt helyet, amire eleinte ügyet sem vetettünk vegetálódtunk szépen csöndben. Arra kaptam fel a figyelmem, mikor a tíz év körüli kis benszülött 3 próbálkozás után sem sikerült leírnia a GRINCS szót. Ekkor már levágtam hogy nem zsenikkel van dolgom, bár jobban megnézve a grincs szó eléggé nehéz, na de sose azt nézzük.
Majd a következő párbeszédnél kezdte ledobni az agyam az ékszíjat, mert akkor tanul a gyerek ha kérdez, no de így:
- Annnyaaaa ez máááá ***(településnév)???
- Nem te hüülllyeeeee nem is arra menyünk!
- Akkóóó hóó vagyunk?
- Hááhóóó a buszon

Szolid röhögés tört fel belőlem és már éreztem, hogy ennek a fele sem tréfa. Közben folyamatosan haladt a busz a messzeségbe, persze a gyerekek zsibongtak mire az egyik anyukaféle odakiabálsz:
- Mit kajabááász? Táán félsz??? Háború van? Majd ha begyünnek az oroszok!
Kész itt már könnyes szemmel röhögtem, nem bírtam magamban tartani a sok infót. Majd két kölyök kezdett értelmes párbeszédbe a hátunk mögött:
- Némáá de szép!
- Jah... Faszfej!

Itt megszakadt a beszélgetésük. Vajon miért, a mai napig nem tudtam feldolgozni. Szellemi épülésünknek csak egy szolid felkiáltál vetett véget:
- Heee anya! Ez hányt!
Körbenézve láttuk, hogy az egyik purgyé hawaii ingeket megszégyenítő tarka mintát dobott ki mellénk. Ekkor úgy éreztük kedvesemmel, jobb ha másik ülőhely után nézünk...

Címkék: beszámoló idióták fájdalmas agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2009.01.06. 07:50:26

Tombolt az értelmiség, mi??? :XD

Én jókat heherésztem itt most magamban....de gondolom, élő egyenes adásban mégse volt olyan vicces....a tarkabarka hányásnak esetleg enyhe ájerja is lehetett...na, titeket se irigyeltelek ezért az utazási élményért!! :)))

----wehhh----

Mokuss 2009.01.06. 11:55:58

hol buszoztatok indiába?:D amugy látod ezért iszok mindig igy ne zavar semmi sehol csak sajna ezzel most felhaygtam.

ffanni92 (törölt) 2009.01.06. 23:30:38

hát, fiúk, őszinténszólva nagy rajongótok vagyok, és úgy gondoltam, nincs még egy blog, amin ennyit lehetne röhögni. mostanáig. nemrég fedeztem fel Igazságos Izom Tibor blogját, és ezt mindenkinek látnia kell, különösképpen a Búcsú a faluvégen című posztot. zseniális...
izomtibor.blog.hu/2008/12/22/bucsu_a_faluvegen

herold 2009.01.07. 13:57:03

konkurenciát, cinkelést jelent ffanni92
szerintem...

ViKo · http://fair.blog.hu 2009.01.07. 15:07:56

Minden nap járok busszal és nem csak a cigóknál lehet hallani ilyen értelmes beszédet. Letudja szívni az ember agyát az ilyen értelmes beszélgetések az biztos...

jungleman 2009.01.07. 19:59:03

hát ez nagyon nagy...
nálunk a suliba az ilyenek külön vannak, de az volt a poén amikor elsétáltál az ajtajuk előtt, fúú
ott aztán hallatszott minden, vonalzócsattogás meg ahzogy vinnyogtak, amikor meg feleltek akkor már attól féltem, hogy meghallják a röhögésem :D:D:D:D:D
azt egyszercsak (még jó hogy elmentem az ajtó elől) kirugják az ajtók az egyik odapofázik valamit a tanárnak, azt elfut. visszajön, beb*ssza az ajtót azt megin elfut :D
háhhááá én meg ott bujtam a folyosón levő szekrény mögött, oszt röhögtem :D
tán nem jól meséltem el, de naon vicces volt
süti beállítások módosítása