Boltban jártam, csodát láttam

 2009.01.29. 15:37

Mivel megéheztem gondoltam elmegyek a közeli éjjal-nappaliba és veszek némi elemózsiát magamnak. Hát végülis sikerült... Rögtön az első 10 lépésben két rendőrbe botlottam akik kivittek egy cigány illetőt a váróból, azt hiszem ő sem kap majd segélyt mostanában. Megyek tovább mit látok? :D Úgy van... a haverjai 20 méterről, az utca másik feléről ordítoznak a yardoknak hogy "Ná mivá köcsög, gyéré bássz szájbá, éngém vigyé éé" meg hogy "Mé báncsátok á szegíny cigányt?" Úgy gondolom erre nem az én tisztem válaszolni, úgyhogy mentem is tovább. Bemegyek a boltba, erre elrepül előttem egy hógolyó. Na mondom ez is fasza... a boltosok dobálóztak. Ezen is túllendültem és nem tettem szóvá valamiért... Vettem egy üdítőt, meg egy pizzaszelet szerű valamit meg egy anonim péksüteményt. (mer ugye azt odaírni luxus hogy mi fene is a kaja, mi lehet benne... tiszta zsákbamacska.) Odakoccolok a pulthoz hogy akkor fizetnék kezit csókolom kedved asszonyom. Elveszi a kosarat, megnézi mi van benne. Ez még oké... De az nem hogy kinyitja a kajás papírzacskót és megnézi mi van benne. És még néz rám nagy szemekkel amikor megkérdezem tőle hogy kér e egy falatot... Aztán felháborodva közli hogy ezt mégis hogy képzeli fiatalember? Na mondom fasza... Innentől akkor majd a tárcámba is bele óhajt nézni a pénztáros hogy biztos van e benne valami? Héló ez nem így megy... Minden rendes civilizált országban első lépésben szokás köszönni, és nem hógolyót vágni a belépőhöz. Aztán megkérdezni miben segíthetek, nem a pofákat vágni mer leszakítom.
És ha fizetek... nem megnézni, mi van a zacskóban, nem kipróbálni előtte a kotont meg a tampont...

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joint30 2009.01.29. 15:48:46

Mi a tanúlság? Kotont,tampont nem zacsiba venni:D
Szerintem beleakart tenni valamit a zacsidba
bruhaha

joint30 2009.01.29. 15:51:21

Ti olyan okosak vagytok.Nem tudtok véletlen valamit hígfosás ellen?Elkapott a nyavaja nem tudtam melózni menni:D Egyes helyen már kezdek a tubarózsához hasonlítani bazz:D

Bazsiahegyről 2009.01.29. 16:32:56

mit ajánlunk? :D parafát... :P

Radír 2009.01.29. 16:56:46

:D Hol a picsába élsz?Tibetebe???Itt van +6 C.Ne mennyé a bótba le...

Mokuss 2009.01.29. 17:07:15

meg nézte hogy mi van a zacsiba XD jol orrba köllött
vóna baszni

kacibog 2009.01.29. 18:24:12

Fosás ellen egyél Lopedium nevű csodasz@rt, rajtam ez segített 5 napos (kényszer) tisztítókúrám után..
A zacsiról nekem a mogyoró jutott az eszembe, bár az már végképp nem lett volna kellemes, ha a mogyit is megpislákolja a boltos néni. :D

joint30 2009.01.29. 19:02:34

Bazz ,gyerekek,ma 2 kilót le dobtam:D
Igaz fngani sincs már erőm,de sebaj-)Bevettem valami imodiumot.Fosás elállt,most rókajáték van:D
Badzsi itt most mi vót a lényeg.A yard,a kissebbség,vagy a bótos öreglány:D

Aetherius 2009.01.29. 19:54:19

Lehet én vagyok a hülye de arra nem gondoltál hogy azért nézett bele a kajás zacsidba hogy megtudja mit vettél és azért mennyit kell fizetned? :)

Bazsiahegyről 2009.01.29. 19:54:34

az összkép a lényeg :D a hatások amik érnek olyan kaotikus egyveleget képeznek amitől a következő önjelölt hülyének legszívesebben egy szórólappal rontanál neki hogy kibelezd :P

jungleman 2009.01.29. 20:18:31

Áááá a teszkóba is ez van. Az ehhez hasonlók miatt megyek csak havonta a teszkóba. Érted, amikor épp sietnél a dolgodra, és akkor meg kell számolni a zsemléket, mert már ennyire se bíznak az emberbe, a kijáratnál meg pittyeg a cipőd (nem azért, mert loptam ne vagyok én olyan) mer benne maradt valami mágneses szar, odaérsz a kocsihoz, jön a szórólapos, meg az adakozzál csávó, no, én helybe kettéfejeltem őket.És így vásároljál nyugodtan. Teszkó mindenkinek lesz jó na persze.

Márkovics Mihály 2009.01.29. 20:23:27

Szép jó estét!
Nemrégiben elmentem vásárolni a drága kisfalumban a 2 Abc egyikébe, nagyon barátságos eladőnő-nem örült nekem hogy zavarni mertem- többek között vettem egy üveg mustárt is, gondolván milyen jó lesz vele a frissen töltött és sült kolbász.Hazaérek kibontom az üveget, elég fura szinü dolgo volt benne a szagáról nem is beszélve, megkóstolni már nem is mertem.Vissza is vittem rögtön követelve vissza a pénzem kevés sikerrel na de én nem adtam fel hanem kibontottam az üveget és kiüritettem a tartalmát az eladó orra elé. tudja a fene miért de azóta nem látnak ott szivesen.

Bazsiahegyről 2009.01.29. 20:27:46

:P ezek az eladók... szégyelljék össze magukat :D

joint30 2009.01.30. 10:50:28

Badzsiii:D Az lett volna az igazi összefüggő story ha beraksz valamit a zacskódba,a kissebbség kiloptya a yard elkaptya bótos nénje meg rádkacsint miközben a zacsid thurja:D

joint30 2009.01.30. 10:52:34

Egyébként mivan gyerekek sunytok még? Vagy mi a görbe farkam van?:D Nuku poszt még?:D
Nincs ember talpon a vidéken? :D Vagy dúl az infulenza?:D
süti beállítások módosítása