Majdnem elütött a hóeke

 2009.01.29. 15:36

Hát kérem szépen ez úgy történt hogy battyogtam csendesen motyogva az utcán a villanyrendőr felé. Leállok a nagy havazásban. Fél perc után két hóemberre való anyagot le lehetne szedni rólam, és jön a hóekés. Ő egy felettéb rosszul képzett egyed lehetett, mivel csak hajtott előre leengedett ekével. Gondolom reggel magyarázták el neki mi az a hó, meg hogy néz ki, aztá' csak tó'ta a fehéret előre. Olyannal hogy gyalogosak fröcsköl le, vagy hogy esetleg felszedi a fél járdát nem nagyon foglalkozott, mer ugye ő a nagyobb állat. Ezt készséggel el is ismeri mindenki. Ekkor került kb 10 méterre tőlem. Kedélyesen ránézek, ő nem néz rám telefonál. Na mondom itt jó lesz félreállni, lerázom magamról a havat, eldobtam a seprűt meg a lábast amit az ovisok tettek rám menet közben, és arrébb csúsztam. Igen ám, de ez a jólképzett vadbarom, fel nem nézve jött újra felém. Mondom szuper lesz... Itt végem, ez félbeszakít. Beálltam az egyik betoncsöcs mögé hogy az majd megvéd :D Gondoljátok hogy megvédett a cucc? :D
Najó, lelövöm a poént, nem haltam meg, a hóeke elakadt a hóban meg a járda hiányzó részében. És így menekültem emg a csúf haláltól :P
Tanulság: a hóekét csak a hó akadályozhatja... mi jöhet még? :D A farkunktól nem tudunk majd dugni??????? :D

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jungleman 2009.01.29. 15:46:06

ezért áldozatot mutatok be! :D

jungleman 2009.01.29. 15:49:34

kettéhugyozom a szomszéd hóemberét az utcán :D:D:D:D:D

Radír 2009.01.29. 16:58:19

Én egy kis joidőt akarok(nem tartozik hozzá a hó)

jungleman 2009.01.29. 17:32:15

szerintem tök jó a hó (van is nálunk vagy fél méter)
kell valakinek hó eladó?:D

joint30 2009.01.29. 19:06:38

Ma szó szerint szarok a hóra:D Viszont két napja nem szívook:D Cigiiit :D D Még a végén leszokok bazze:D
süti beállítások módosítása