Katonai felvételi

 2009.05.06. 08:54

Mivel nincs túlontúl sok munka mostanában ezért gondoltam engedelmeskedek a családi tradíciónk hívásának és beállok katonának. Ekkor még nem sejtettem mit szakajtottam ezzel a döntéssel a nyakamba. Az utóbbi két nap kónikája jön most... Aki nem ül az üljön le, aki ül az meg igyon valamit :D

Május 4.-e reggel 4:45 ébresztő itthon. A vonatúttól eltekintve ez volt a napom legbékésebb része. Ezért erre nem vesztegetek több szót.
Szóval 7:30-ra megérkeztem Pesten a Petrovics Petőfi laktanyába. Szépen összegyűlt a brigád kb 100 ember, én voltam a kettes rajtszámú. Letereltek minket egy kis helyiségbe, ahol mondták hogy otthagyhatjuk a táskáinkat, mer ottalvós lesz a buli. Kijöttünk és a terem zárva is maradt úgy délután 4-ig. Kaja-pia nix... Na mondom mindegy, úgyis vérvétellel kezdünk. Bemegyek a nőnél akkora tű van mint egy hurkapálca... és 4 kémcsőbe vesz vért. Kissé disznóvágás íze volt a dolognak, főleg miután kiszóltak hogy fejezzék be a zajongást maguk disznók. Szóval jól sejtettem hogy véreshurka lesz az ebéd. Ezután jött a drogteszt pisimintával. Kb 2 percet énekeltem fölötte hogy indulj már meg szépségem mert áll a sor, de aztán sikerült :D Volt egy okos gyermek aki a folyosón kiborította a mintáját, hál istennek minden totál hugyos lett. Itt bukott ki az első versenyző is akinek THC-t találtak a mintájában. Szóval őt haza is küldték. Utána jött a fülészet ahol az előttem lévő csávó fülét kimosták. Szép látvány volt, fröcsögött az anyag mindenfelé. Mintha a fülén át hányt volna. Aztán majdnem megvertem a szemorvost mert nem tudtunk közös nevezőre jutni azon hogy melyik táblát nézzem, melyik betű micsoda és hogy miért nem látom csak az egyiket. Szóval kiabáltunk egy sort aztán kilökött az irodából :P Következő megrázkódtatás a sebészeten... Kettesével mentünk be, és alsónadrágra kellett vetkőzni. Levetkeztem és hallgatóztam hogy mi folyik bennt. A doki mondja:
- Tolja le a nadrágját.
- Húzza hátra a fitymát.
- Forduljon meg.
- Kezeket nyújtsa előre, és nézzen fel.
- jó, most hátul húzza szét!
A csávó eléggé nyögött úgyhogy onnantól kezdve hogy ezt megdugják és hátulról herebere van minden megfordult a fejemben. Aztán a csávó eléggé letörten jött ki...
Bementem... velem is eljátszották dettó ezt, de megnyugodtam mert a seggemhez nem nyúlt, csak benézett. Viszont azt már nem mondhatjuk el magunkról hogy férfi nem nyúlt a farkunkhoz... Vidám mi?
Ezután jött az IQ teszt... Hál istennek negatív úgyhogy nincs mitől félni. Elkezdjük írni... kinntről az ablak alól hallom: " a fegyverem a kedvesem ... szép időnk van süt a nap" És akkor írjál IQ tesztet de tényleg. Közben mellettünk pofáznak a leendő honvédek, magyaráznak nekik hogy mit hogy kell. Az egyik nekiáll számológéppel számolni a IQ tesztben. A felügyelő azt hittem előkapja a nagy kést és leböki mint Flokit a részeg böllér disznóvágáskor. Szóval mégis mennyire reális hogy az én IQ-m 97? :P A másik 3 tiszthelyettesnek meg újra kellett írnia mert ennyi sem lett...
El lehet képzelni a hadsereget ahol a honvéd kiönti a saját pisáját, az altiszt nem tud kitölteni egy IQ tesztet :P Milyenek a tisztek? :D
Hát találkoztam a tisztekkel is :P Pszihológus volt a szentem jelentem alássan és úgy nézett ki mint egy rosszkedvű hentes. Bemegyek, félve köszönök. Az már jó jel volt hogy nem vágott hozzám egy széket sem úgyhogy leültem. Egyből támadott hogy miért van rajtam zakó, miért nincs betűrve az ingem, meg hosszú a hajam meg rossz a memóriám. Erre azt tudtam csak mondani hogy elnézést nem emlékszek a válaszokra rossz a memóriám... Na ilyen gyorsan nem zavartak ki még senkit, azzal hogy alkalmas de hülye.
Miután mindenki végzett, elvittek minket a szállásunkra. Gyönyörű századeleji épület... Az erkélyre kimenni csak akkor lehet ha következő nap nincs  semmi fontos dolgod, mer ugye az életveszélyes. Bennt a szögek állnak a falból mint egy rögtönzött ruhafogas. Az ágy = deszkalap egy kemény izével. Estére kaptunk két lepedőt meg egy párnahuzatot nehogy megfázzunk :P Ez azért kedves volt tőlük. Vacsorára adtak vagdalthúskonzervet. Csak konzervbontó 2 volt... Ez 100 emberre kicsit kevés, főleg úgy hogy az egyiket az egyetlen csajnak adják a másik meg a felügyelőknél van. És akkor jóétvágyat. Még szerencs hogy voltak jóerejű parasztgyerekek akik vajazókéssel is tudnak konzervet bontani...
Viszont este olyan fing/horkolás orkán volt hogy ilyet az életben még nem hallottam. Reggelre mindenki gázmaszkban aludt a tiszta levegő reményében.
6:00-kor ébresztő volt, reggelivel egybekötve, aztán visszaadtuk a kopogósra fagyott lepedőket. Nekiálltunk rexezni. Egész jó játék lehet ha az ember tisztában van a szabályaival és nem csak löködi a golyókat...
Aztán jött a sportalkalmassági, a futással kezdtünk. 1 körömet nem számolták a 3200 méterből úgyhogy többet futottam mint a többiek. Utólag reklamáltam mire a százados úr megjegyzi hogy: "ja gyanús volt" Ja mondom köszi... Azt a másfél percet utólag nem nagyon vonták le... Na jött a fekvőtámaszozás, itt már kicsit hulla voltam a plusz kör rohanása miatt, de nyomtam. Egy öreg nő számolta, én nyomtam a 30.-at amikor ő a 16.-at számolta. Ezis fer volt nagyon, szóval 24 fekvőtámaszomat számolták meg a 46-ból. A felülés nem érdemel szót...
A lényeg hogy megfeleltem és sörmester rangban megyek a Magyar Honvédség kötelékébe. Igaz hogy még nem voltam katona... de már most olyan történeteket tudok mesélni... :P
 

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2009.05.06. 09:22:17

ah,szóval megint szünetelni fog a blog,mi?
nah azért gratula hogy felvettek és őszinte részvétem:Degyébként a 100-ból hányat vettek fel?

Bazsiahegyről 2009.05.06. 09:31:57

nem fog szünetelni csak amíg Szentendrén túrom a port alapkiképzésen :P az meg még odébb van

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.06. 13:49:29

Remélem ugyan ilyen jó posztok fognak napvilágot látni a jövőben is:)
Ha irói válságban leszek megyek én is katona néninek:)
....most akkor le lesz vágva a hajad????

Bazsiahegyről 2009.05.06. 14:17:19

muszáj lesz... olyan 6-7 centis maradhat csak

Minusz 2009.05.06. 14:47:46

vágd mohawkra,és játszhatsz marine corps-ost:Dja,hogy nincs is tengerünk?:D

Bazsiahegyről 2009.05.06. 15:00:27

asszony meg is ölne :P az meg csak egy dolog hogy nincs tengerünk :P majd cisnálunk egyet :D

Minusz 2009.05.06. 15:35:25

műtsük ki az agyhugykövet a fejekből,oldjuk föl a a Balatonba,és meg is van sózva....és így lett a chopaki....akarom mondani tenger:Dvagy robbantsuk fel Paksot,és lesz egy szép nagy gödrünk amit meg feltöltünk:D

Bazsiahegyről 2009.05.06. 15:38:21

na azért látom van építő jellegű ötleted :D én azt javallom hogy valamelyik heget emeljük fel vájjuk ki a belét és úgy töltsünk bele vizet, mégiscsak látványosabb

Minusz 2009.05.06. 19:44:48

persze,kreatív gyerek vagyok,szeretek építeni,de azt meg imádom amikor előtte megtisztíthatom a terepet egykis high explosiv-val:D

egyébként milyen hegre gondoltál,nem esett le:P és milyen bélre?agybélre?és töltsünk bele agyvizet?ez még nem a kaptár 4 forgatása heh:D

Bazsiahegyről 2009.05.06. 20:23:48

hegyet akartam írni csak kihagyott az ujjam :P amúgy némely ötleted alapján beillenél a stábba írónak simán :D
belek meg agyíz... hogy azok milyen makacs foltot hagynak a farmeron...

Minusz 2009.05.06. 21:51:25

áhhh,fiatal vagyok én még az íráshoz:D
nah mostmár értem mire gondoltál:Dcsak az a baj hogy már megcsinálták,ott vannak a gellért hegy alatt a víztárolók...nah jó,azért nem voltak megalománok,nem emelték fel,csak simán kivájjták a belét:D

de nyugi semmi baj,anyu kimossa a farmerodat vansih-el:Dami a legmakacsabb szennyeződést is eltávolítja.Tesztünkben összehasonlítjuk a vanish oxi aktiont egy hagyományos mosóporral,tesztalanyunk egy fehér ruhadarab lesz amit bekentünk bélsárral és agyhugyköves vízzel(ami ellen ajánljuk a calgont,mert "calgonnal a mosógép is tovább él.."),mint látják a vanish alacsony hőfokon is elbánik e makacs foltokkal:D

nah most már hagyok másoknak is helyet hogy tudják kommentelni a posztot:D

Végbél Nővér 2009.05.06. 22:16:54

erre csak annyit tudok mondani, hogy TISZTELEGJ!

Bazsiahegyről 2009.05.07. 07:48:59

hm... tisztelegni nekem fognak :P
kár hogy még lövésem sincs ma miről írjak :P ha majd kialakul

Minusz 2009.05.07. 12:03:03

hmm...írhatnál a koalák táplálkozásáról és a szexuális életükről...

mért neked fognak tisztelegni?:Daz őrmesternek nem kell tisztelegni a magasabb rangúnak vagy mi?:D

Bazsiahegyről 2009.05.07. 12:54:30

hát... honvédből több van mint tisztből szóval megspórolok pár mozdulatot :D lustaság fél egészség
süti beállítások módosítása