Úristen! Aline Percea elvesztette a szüzességét! Gondoltátok volna? Én majdnem magam alá élveztem a hír hallatán.... Ki a tököm az az Aline Percea, merül fel a kérdés mindenkiben. Igazából nem tudom most olvastam a híres-neves blick.hu-n. A csaj valami román "egyetemista". A képet nézve nem szőrös a talpa (igazából nem lászik), de a bajsza már serken... mukásbajusz powa!Ez a hír szerintem a "Köszönjük Emese!" kategória!

Lehetetlen, hogy a magyar bulvársajtónak nincs jobb témája mint a román kiscsaj szüzességének eladása! Azt se írták meg, amikor Bazsiahegyrőlnek először támadt merevedése! Pedig legalább ekkora horderejű volt az a hír is...

Címkék: bulvárkomment agyhugykő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsiahegyről 2009.05.20. 20:37:29

nem írták meg, de elmondom hogy születésem után röpke 15 perccel történt :P

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.20. 20:39:24

Tudom, azért mondtam hogy nem írták meg!

Mokuss 2009.05.20. 20:56:44

mé romániába vannak nök ?:O azt hittem csak majmok XD

Bazsiahegyről 2009.05.20. 21:04:58

nem majmok :P a románok még félig medvék :D

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.20. 21:05:15

@Mokuss: Hát a blikkhu azt írta... sztem tévesek az információik!

Minusz 2009.05.20. 21:37:30

bazz,beírtam googlebe a néevét,de kijavított hogy alien percek...
süti beállítások módosítása