Kutyasétáltatás művészete

 2009.05.20. 10:13

Minden nap járok le futni az erdő szélére mert én ezt élvezem... kb mintha legódarabokat dugdosnának a seggembe egyesével. Szóval tegnap is éppen futottam amikor az egyik körben kutyasétáltatókat vettem észre. Szeretem a kutyákat (jól átsütve nyárson) mert ugye állatbarát vagyok, veletek is mennyit foglalkozok... De amit ott láttam. A gazdáik kissé kiborítottak. Volt egy vöröshajú törpe nő aki egy tacskót sétáltatott. Hát azt a szöveget... "Jajj te kis tündi-bündi cunci-munci kutyuska, hát mit találtál, mi?" A kutya egy darab szart szagolgatott majd bátortalanul belenyalt. Reménykedtem hogy ad egy puszit utána a gazdinak de nem tette... Aztán jött a többi kutyasétáltató. A vörös nő fokozta a rettenetet... Megjelent egy szép vizsla, mire a nő: "Jajj te kis aranyos hát mekorát nőttél mióta nem láttalak, te tündérke!" Már vártam hogy mikor ugrik elő Dart Véder a bokorból és csap le a gyülekezetre, de nem tette. De itt már annak is örültem volna ha egy szakasz klingon lemészárolja őket szilvalevet kortyolva.
A vizsla közben felnézett a nőre és elkezdett szűkölni. Mondjuk attól a rúzsmennyiségtől nem csoda. Még Geronazzo Mariska is megirigyelte volna. Róla jut eszembe hogy ő az egyetlen ember aki a tehét tőgyén mind a 4 mellbimbót be tudja kapni egyszerre...
Ja és igen természetesen hova szaratták a kutyáikat? Lehet tippelni. Úgy van... a futópályára. Úgyhogy egész jó lennék már lassacskán akadályfutásban is.
Szóval ezek az egyének megérdemelnének egy savfürdőt meg egy kóla beöntést gumislaggal...

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsiahegyről 2009.05.20. 10:50:11

:P én a kutyákat sajnáltam azért,,,

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.21. 16:12:05

Szoktam látni egy nőt a parkban, négy (!) velőtrázóan ronda kutyát sétáltat állandóan. Ő ráérősen andalog, előtte pedig a négy jószág izeg-mozog, teljesen olyan a koreográfia, mint amikor a benyugtatózott és kipányvázott King-Kongot vontatják be apró autók egy nagy taligán a tömeg elé:D
Amúgy én is kutyabuzi vagyok:)

Bazsiahegyről 2009.05.21. 16:13:41

ebed is van? :) nekem egy vizsla kell :P vagy bernáthegyi mer van szesz a nyakában :P

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.21. 16:20:51

Igen, van egy springer spániel kan és egy vizsla lány kutyám.
süti beállítások módosítása