Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csernus maszekol

 2009.05.21. 20:39

*Erős a szagom, mit tegyek? - Lily
15 éves vagyok, a barátom szeretne lefeküdni velem és én is úgy érzem, hogy készen állok rá. Egy bajom van. Nincs jó illata a nemi szervemnek, és ezért nem akarom, hogy orálisan kielégítsen. Egyszer már próbált odanyúlni, de elhúzódtam. Most azt hiszi, nem is kívánom, pedig de.

*Lily, amiről írsz, teljesen természetes élettani jelenség, a hüvelynek nincs parfüm-illata, illatosítani pedig szigorúan tilos egészségügyi okokból. A normális, természetes illatod "ott lent" izgatja a barátodat, ettől nem kell félned. Ha viszont erős, szúrós, döglött hal illat üti meg az orrod, fordulj orvoshoz, talán elkaptál egy fertőzést.

 

Igazából ehez már nincs is mit hozzáfűznöm. Csernus maszekol, a döglött hal meg magaslabda... Mi azért javalljuk a hipót meg a Menthos cukorkát.

Címkék: szex felvilágosítás idióták

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása