Munkaügyi központ blues

 2009.05.21. 12:45

Régen jártam már am unkaügyiben, gondoltam nagy unalmamban benézek. Najó igazából kiíratkozni mentem :P De ez msot nem lényeg.
A portás már régi ismerős, szinte a zsebemből vette ki a kiskönyvet, és küldött az infopulthoz. Itt még egész istenes volt a helyzet a következőkhöz képest. Kaptam egy sorszámot, nevezetesen a 294-est. Ekkor szólították be a 203-ast. Szóval úgy készültem hogy ott alszok. Nem mondom aludtam már vad helyeken, pl Keletiben Mokuss barátunkkal aki egy 5 centis pengéjű bicskával óvta testünk épségét. Azóta is élünk úgyhogy nem téma...
Aztán felértem magára az emeletre ahol az emberek várakoznak. Az a szag... Mint amikor az egy hete döglött macskát kicsapják a napra és rászarnak. Gondolom azt nem kell külön elmesélni kik felől jött eme sűrű ájer... Há dik mám csák segílyí gyüttünk. Ja meg az értékeinkért, amennyiben nem az nem tartozik bele a segélybe.
Óvatosan bár, de helyet foglaltam. Finoman jelzem a ruhát ami rajtam volt azóta 3x hipóztuk, de végül el kellett égetni. Magamat meg pálinkával fertőtlenítettem.
Csöngenek a telefonok mer ugye ilyen helyen minek kikapcsolni...
Jön egy ürge akinek még a tarkója is izmos, ő biztos sokat gyúrt agyban. Hozzal magával a csaját, akit ha megfúj kicsit a szél, kilátszik a picsája, vagy lehet temetni mert belehal.
Aztán hogy teljes legen az öröm peregnek a számok is... 290, 293, 295, 328, ... ha mondom jólvan én ráérek... Közben a lábak alatt Raulka kezdett el mászni, mire az anyja erélyesen bíztatta hogy fáradjon ki onnan mert eltöri a gerincét, és különben is egy olyan mocsok mint az apja aki egy geci.
Miután ezt letudtuk vártam hogy jöjjön egy szadista gyilkos és vessen véget a szenvedésnek. De nem jött, csak egy gyerekcsoportnak látszó valami. Később kiderült hogy ez egy család, anyuka + 6 gyerek. Innentkől kezdve töredékesek az emlékeim mert elkezdtem sírni és próbáltam leharapmi a saját fejem. Még mindig látszanak a nyakamon a fognyomok. És itt mint a megváltás... Jézus nem hiába halt meg... bemehettem az ügyintézőmhöz akivel 3 perc alatt elintéztük a dogot. És erre vártam több mint 2 órán át...
 

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.21. 14:12:39

És én a munkaügyi központban dolgoztam kemény 8-hónapig. Sajnáljatok!:)
Volt olyan, hogy bejött a kissebbség az ajtón azzal a lendülettel téptem ki tokostól az abalakot levegő után kapodva, tuti hogy némelyiknek telibe volt fosva a gatyája. Irni olvasni nem tudó felnött emberek, komolyan..még a saját nevét sem tudta leírni..
ah, tudnék mesélni...

Bazsiahegyről 2009.05.21. 14:15:08

ohh énis láttam olyat hogy nem ment be az ipse amikor kiírták a számát mert nem ismerte a számokat...

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.21. 16:31:26

Ez eszméletlen.... örülök hogy nekem nem kell odamennem
@Fricsek: Kórusban sünivel: Szegéééény Friiicseeeeeek

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.21. 16:32:06

jajajajaj a szmájli lemaradt:D
Bocsi:)

Szóval:Szegéééény Friiicseeeeeek :))))))))

Bazsiahegyről 2009.05.21. 16:33:48

és engem nem sajnáltok? :P

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.21. 16:42:16

Munkaügyi központa zárás előtt 5 perccel kell menni.. akkor max egy órát ül az ember. Tapasztalat :) és hamarosan ülőhely is lesz, nem kell három órán át állni.. én mindig így csináltam, és eddig bejött :)
Bár utoljára 2 éve jártam arra, azért gondolom nem sokat változott a helyzet..

Bazsiahegyről 2009.05.21. 16:44:51

:D megfogadom a tanácsod azt hiszem...

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.21. 16:45:35

Nyugi én is kb másfél órát vártam arra, hogy megkapjam az a kurva érvényesítő pecsétet a kis kék vacakba év elején xD

Bazsiahegyről 2009.05.21. 16:47:54

igazából nekem nem a várakozással van bajom... hanem a környezettel meg az emberekkel akik ott voltak

D4M13N 2009.05.21. 16:51:30

hohó,győri munkaügy az maga a leányálom.Én is voltam nem egyszer, mivel nem könnyű melót találni.Na mindegy.Pont 1 hónapja.Állok a híd lábánál,előttem a végeláthatatlan sor.És a kultúra hiánya.Roma,Punk,Retro-gyerek,bőgyatyós.Tehát mindenki.Laza 2 óra kinn reggel 8kor a fasza melegbe még kibírja az ember fél doboz cigi elszívása után,majd mikor előttem a sorba összeverekedik két ember(tesók lehettek márcsak a színből ítélve,és mivel egymás anyját szidták mbiztos ismerik is) kijött a törvény keze 2 ember személyében és akkor én elléptem egy kicsit mivel nem akarok ilyen hivatalos dologba belefolyni mert élni akarok még egy kicsit.Na aztán nyugalom lett és mellettem egy részeg tag odaokádott.Na akkor mentem haza és mondtam, hogy, hú de boldog vagyok a színvonaltól.

Bazsiahegyről 2009.05.21. 16:57:48

:D na igen ez sem gyenge... de ez szerintem mindennapos arrafelé... főleg a csövessel aki ott alszik kint a híd meg az épület sarkában

D4M13N 2009.05.21. 17:04:28

@Bazsiahegyről: A hosszú bajszosra gondolsz akit kitiltottak a büfésorrol?Az egy túlélő az biztos,mert sose fagy csonttá.:D:D

Bazsiahegyről 2009.05.21. 17:06:36

nemtudom van e bajsza,,, de egyszer amikor jöttem ki a No Stresszből majdnem lehugyoztam...

D4M13N 2009.05.21. 17:10:47

@Bazsiahegyről: BINGO.Akartam írni a no stresszes Wc poszthoz is.De nem kellett sokat hozzáfűzni.Moral koncert után is ott kunyerált a tag.

Bazsiahegyről 2009.05.21. 17:13:23

szép lehetett... a stressz mondjuk magáért beszél :P csoda hogy még beengednek oda XD
süti beállítások módosítása