Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szexpartner kereső

 2009.05.25. 13:24

"keféld szét a szám....
Ha szeretnél egy erotikus maszázst, testi - lelki kényeztetést , vagy csak egy kis bizarr élményre vársz, akkor nálam jó helyen jársz...Mélytorkos kényeztetéstől a prosztata masszázsig ,bármilyen bizarr kívánságod van , nálam nincs lehetetlen. Szeretnéd, hogy a makkod végig nyalogassam, vagy inkább te szopnád a csiklómat, nyalnád

 
a talpamat...kipróbálnád a pisi/kaki szexet, vagy csak a barátom gecijét nyalnád le a
fenekemről ?
Izgat,ha mások előtt nyomod belém a faszodat, vagy inkább a nyilvános szex vonz..?
Lenyalnád a puncimról lecsurgó pisimet, vagy inkább te pisilnél a puncimra ? Szeretnél egy
kemény farkat szopni előttem, egy kis bi kalandra vágysz ? Izgat ,milyen lehet egy másik
faszt keményre szopni, vagy csak a szádban éreznél egy kis gecit ?
Szereted a női rucikat, izgat a farkadra feszülő tanga, harisnya...vagy inkább bepisilnél ?
Szeretnéd a picsámat nyalogatni, nyelved a lukamba mélyen feltolni ? Segget nyalnál,
miközben szoplak ? BDSM-től a normálig bármi....
Lehetőséged van akár negyedórára, fél , illetve fullos órára is !!
Nincs extra, semmi plussz !!
Ne a farkad verd, ...csörizzzzzzzz !!"
 

Nem is tudom merjek e még valamit mondani... Na ő tuti hogy kiskorában sokat nézte a Varjódombi meséket meg a Mazsola és Tádét, attól lett ilyen aberrált. A felsorolásból hiányolom hogy szarj a számba és told le egy kapa nyelével pózt és a kihagyhatalan tűket döfök a seggedbe mialatt sünnel közösülszöt, neadjisten a törd a seggembe a vibrátort és köss masnit a farkamból alakzatot. Várom a további ötleteket ha van rá igény.
Na most végigolvastam rendesen... ki a tököm akar faszt szopni??????? Segget nyalni?????,,, Lenyalni a lecsurgó hugyozását egy olyan kurvának akinek nagyobb a herpesze mint a terpsze?
Na barátaim, most ábrándultam ki az emberiségből... Él itt még valaki olyan aki ellenkező nemű emberrel él nemi életet aki nem szarik rá, nem foyltogatja, nem vibrátorozza hugyozza szénné, és az illető esetleg tényleg ellenkező neműnek született és nem kér pénzt?

Címkék: szex felvilágosítás fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.25. 16:29:37

Azt kihagytad, hogy üljön bele a botmixerbe:)

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.25. 16:34:11

Mi a link!? vagy telefonszám? kimaradt! ÁÁÁÁÁ

Bazsiahegyről 2009.05.25. 16:51:31

@Fricsek: nem is rossz ötlet :P mindig tudtam hogy a nők a legkegyetlenebbek :P
@NH3CL: direkt nem írtam oda :D név meg nem is volt...

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.25. 18:21:24

pedig én felhívnám.... de komolyan! add meg a linket! :P

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2009.05.25. 18:22:40

Jah és engem necro sex érdekelne, sztem benne lenne abban is!

Minusz 2009.05.25. 20:27:44

áhhh,én csak arra verném ki ha egy kékbálnával közösül.....jah,kiverném az agyvelejét(az eszközt már tudjátok,olyan szív alakú,nyele van,és nem vibrátor:D)...utána átadom neked NH3CL(jah,és duplán rosszul írod a neved mert az L az kis betű:P)egy necro menetre,bár lehet hogy előtte még érlelni kéne a hulláját...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.25. 22:17:52

Én erre csak annyit mondanék, hogy van aki Kiszel Tündét is megdugta...

Minusz 2009.05.25. 22:26:52

egy fekete medve....de lehet hogy az az ő apja volt,azért ilyen szép dús...khhmmm....ami szimbolizálja őt...a szemöldöke mellettXD

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.26. 09:20:03

A poszt író vajh, hogy bukkant erre a hírdetésre.... :-)))

Bazsiahegyről 2009.05.26. 09:22:35

direkt kerestem, de nem ilyen céllal :P Boldog párkapcsolatban élek 1 éve 2 hónapja 4 napja :P

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2009.05.27. 12:10:41

@Tyss: Tudod..."van az a pénz".... :DDD
Vagy legalábbis ha korpás, ha nem, még őt is dugja valaki... :pp

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2009.05.27. 12:12:23

hjajjhhh....ezen a velős(sic!) poszton rögvest bepisiltem a röhögéstőőől!!
Most akkor aberrált vagyokmán én is???? :O

Bazsiahegyről 2009.05.27. 12:14:25

ezt nem mondtam :D csak ha felhívod ezt a nőt :P

Női Hiszti_ 2009.05.28. 12:36:52

:)

csinálja házastárssal:D - és aberráltabb lesz

Női Hiszti_ 2009.05.29. 09:15:29

@Bazsiahegyről:
Bazsi, végülis rokonnal tenné:D

Bazsiahegyről 2009.05.29. 09:22:38

hát... vérfertőzés jobb ha családban marad :P
süti beállítások módosítása