Bölcsességek a mai napra

 2009.06.03. 16:45

Hosszas beszélgetést folytattam Suluj barátommal az élet nagy dolgairól ma délután. Innen üzeni hogy jólvan és fejlődika  WoW karaktere.
Szóval első lépésben megállapítottuk hogy az a történet nem jó amiben nincsenek 90-es mellbőségű fiatal csajok. Ez igazából korrekt. Nézzétek meg akármelyik filmjét Stallonénak. Szarok. Mert nincs benne nő, csak vietek akik komcsik.
Aztán Suluj mesélt arról hogy biciklizett a héten és ettől olyan érzése van mintha seggbekúrta volna egy orosz partizánbrigád. Erről jut eszembe, szegény Táltosomat le lehet lőni lassan mert sántít a hátsó kerekére. Pedig mennyi ütközetbe vitt engem a fénykorban... Igaz hazafelé ő imbolygott jobban a szesztől, pedig nem is ő itta hanem én. Szóval siratóasszonyok jelentkezését várjuk.
És hogy pletykáljunk is egy kicsit, egyik közeli cimboránk aki hősiesen lefutott 2 rendőrt a temetőn keresztül becsajozott. Ezt csak onnan tudom hogy 2 hete egy kötött sállal mászkál a 40 fokos melegben és az égnek sem hajlandó letenni.
Közben intermezzóként idesapám elkezdte nézni a Levelek Iwo Jimáról című filmet. Kissé olyan érzésem volt hogy a japánok a rötyiből lövik az erkélyt. De a vasbetonfalon keresztül hogy had szóljon a kurva anyját nekije... Attól féltem hogy elmegyek wc-re és beleáll a farkamba egy japán szurony. Vagy egy kamikaze rámront a deszka alól a wc kacsa hátán ülve.
Eztán megfejtettük a szopás és a szopránság közös pontját. Jó torok kell mindkettőhöz valamint szellemi de főleg biológiai mélység.
Utána pedig mélypontként megbeszéltük milyen a krumplis-póz a szexben. Magadra veszel egy krumpliszsákot és a krumpliszedők/Vaszilij jól meg...
 

Címkék: bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.06.03. 18:45:41

Bazsi, a Baross úton nem szoktál járkálni? Összefuthatnánk egyszer :)

Bazsiahegyről 2009.06.03. 19:37:04

kérlek alássan ma már 4x is jártam arra :P összefuthatunk éppen egy sör erejéig :) még autógramot is adok XD

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.06.03. 20:36:00

Én is sokat voltam ma ott, a Munkácsy kiállítást tekintettük meg osztálykirándulás keretében :P

Bazsiahegyről 2009.06.03. 20:42:45

akkor biztos láttalak mert volt egy csomó diákcsoport arra... akik felhúztak mert szinte úgy kellett talppal utat csinálnom köztük

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.06.03. 21:27:25

Hmm, nem láttál néhány idiótát a kukis csónakos szobornál, akik a szőke csajt locsolták agyon vízzel? :)

Bazsiahegyről 2009.06.03. 21:38:57

hát olyan 12 felé felé jártam arra... akkor csak idióták voltak ott akik fröcsköltek :P

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.06.04. 07:08:01

Én 9-és fél 2 között voltam Győrben.
süti beállítások módosítása