Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első szex

 2009.06.11. 15:28

Azthiszem elég sok mindenből és mindenkiből csináltam már hülyét, úgyhogy most magamon a sor. Azt le sem merem írni hogy hány éves voltam az elsőnél... csak annyit mondok hogy fejbenkúrásban már igen erős voltam.
Szóval csapjunk a közepibe... a csaj 4 évvel volt idősebb nálam :D Jó fogás elsőre mi? Esze az így utólag visszagondolva nem volt túl sok, melle sem, illetve hát abból 2 de nagy. Elmentünk iszogatni az egyik törzshelyemre, aminek az lett a vége hogy ő kegyetlenül beállt 4 sörtől és 2 jégertől. Aztán elnyomott véletlenül egy csikket a kezemen amire a bécsi fiúkórus edzője felkapta a fejét egy szoprán sikoltásra. De legalább nem a farkamon nyomta el, meg énis megtanultam hogy a hamutállal nem játszunk... Egyébként ez volt a hely ahonnan kidobtak mert felgyújtottam a hamutálat. Ennél a csikkelnyomós résznél kérdezte meg hgo nem akarok e mellé ülni mert olyan messze vagyok. Szar szöveg, de hát akart a franc melléülni :P attól féltem lehány. De azért odaültem, mert nem volt több söröm, neki meg igen és nem úgy nézett ki mint aki megissza. Aztán miután ez megvolt, ránéztem és kérdezni akartam valamit... Ebből annyi  jött össze hogy mpfmfmfmfmm. Rámugrott a drága a sörszagú lehelletével. Most lehet mondani hogy az enyém is az volt, de én azt nem érzem...
Na utána elindultunk egy rövid sétára az éjszakában a Rábapart irányába. Ekkor a hölgyemény már nagyon rossz állapotban volt. Aztán egy diszkrét pillanatban kérte hogy most forduljak el. Aztán annyit hallok ott fut a kis vörös és nem V.I. Leninről van szó... Aztán visszanéztem, na mondom segítek mert jó családból származok... lássa kivel van dolga. Itt már gondoltam hogy megcsókolni nem fogom, nincs az a pénz. (utólag persze megtettem) Szóval mentünk tovább egészen a város egyik főteréig ahol le kellett ülni mert megint jött a kis vörös (nem, nem a menstruáció). Aztán egészen félútig jutottunk a városból hazafelé jövet. Itt megint pihenő hányással egybekötve. Utána már bírta a sétát a lány. Aztán hazaértünk és lefeküdtünk aludni. Mondom neki hogy póló nélkül alszok, remélem nem baj. Mondta hogy nem, nem baj mert ő is. Ekkor jöttem rá hogy a nagy mell nem minden... mert van ami úgy nagy hog szép, meg van ami úgy hogy jó még csúzlinak is. Úgyhogy sejthetitek hogy milyen volt az első alkalom... :P De azóta tanultam belőle XD

Címkék: szex idióták bazsi mesél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NeverDie 2009.06.11. 17:08:32

ez a rész marha nagy ,hogy "ott fut a kis vörös és nem V.I. Leninről van szó".

Bazsiahegyről 2009.06.11. 17:18:51

Átélni nem volt olyan jó ám :D

Mokuss 2009.06.11. 18:16:25

XD
én most valamin gondolkozok csak nem tudom hova rakhattam Xd na mindegy majd megcsinálomujjra xD

Bazsiahegyről 2009.06.12. 13:31:56

nem, csak bendzsóztam :P
süti beállítások módosítása