Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex átoperálttal

 2009.06.15. 11:49

"Sziasztok. Krisztián vagyok és felteszem nektek a kérdést? Szexeltetek már átoperált férfival???? Olyannal aki teljesen át van műtve? Mert én igen és kurva jó volt, de annyira hogy azóta nem tudok lekattanni róla. Egy szórakozó helyen ismertem meg őt. Én azt hittem, hogy nő,de mondjuk nagyon dögös csaj tiszta ápolt gyönyörű. Elhívtam randizni és belezúgtam mit sem sejtve. Már 5x találkoztunk amikor elmondta az igazat. Először ledöbbentem,de mivel nem látszott férfi mivoltja nem érdekelt. Sőt kiváncsivá tett, így felmentünk hozzám. Ott pezsgőzgettünk, majd letámadtam. Levetkőztünk és elkezdtem puszilgatni a mellét és simogatni a punciját ami teljesen olyan mint más nőjé. Majd ő kezdett kényeztetni és elkezdte szopni a fütyülőmet, de úgy mint még soha senki így, finom volt és csodálatos nehezen is fogtam vissza magamat majdnem elmentem. Majd bepucsított én meg jól megpakoltam hátulról. Persze folytattuk még lovagoló meg álló pózban is, míg végül már nem bírtam vissza fogni magamat és elélveztem, bele a lyukába. Szóval nagyon jó volt vele, sőt még soha nem volt ilyen jó senkivel és az óta együtt vagyunk és szeretem. Ja és nem vagyok meleg, mert ő nő ízig-vérig nő!"

Szükséges kommentelni? Azért szerintem elég feltűnő tud lenni akkoris ha átoperálták... pl hogy akkor a vádlija mint nekem. Az arca mint egy német testépítőnek meg ilyen apróságok. Meg talán hogy a hangja olyan mint Csárlinak, de ez végülis lehet a sok viszkitől is. Ja nem, te nem vagy meleg... csak kb mint egy kályhacső télen. Apám téged nagyon átbasztak. Attől az még manus, sőt lehet nagyobbat kulázik mint te, de ne aggódj legalább használhattok egy borotvát reggel amikor a képeteket szőrtelenítitek. Meg ha elfogy a pénz lehet menni a cirkuszba a szakállas nős trükkel.
De legalább szaporodni nem fogtok a tudomány mai állása szerint. De nem kell félni, örökbefogadni még lehet hiszen ez Terry Blacknek is sikerült.
Ja igen... és halál az olyan konzervatív pöcsökre mint én!
 

Címkék: beteg szex idióták fájdalmas

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy85 2009.06.15. 11:54:50

Jó reggelt ! Hát izé, erre nem tok most semmit mondani.Pedig nagyon gyötröm a káposztalét a fejemben.

Bazsiahegyről 2009.06.15. 11:58:54

egy kis tejfölt hozzá aztán mindjárt jobb lesz :P

D4M13N 2009.06.15. 12:08:51

hát most hányom el magam.De egy tanulságot le lehet vonni,Nézd meg az ádámcsutkáját a diszkóban a "csaj"nak akivel éppen smárolsz.

Ennyi erőből a kutyájára ragasszon egy posztert aztán dugja meg,végülis nem zoofil mert úgy néz ki mint egy nő.

Királyvízbe velük.

Izsi · http://bolhatojas.blog.hu 2009.06.15. 13:04:11

De mi van ha annyira teletömték női hormonokkal, hogy eltűnik az ádámcsutkája meg összehúzódnak a hangszálai meg ki tudja...
A mai világban, amikor T1000-eseket küldenek vissza a jövőből:D, sőt már a jövőt éljük

D4M13N 2009.06.15. 13:12:31

ezek szerint ha t1000es felveszi egy nő alakját és azt dugod meg akkor 1.Buzi leszel 2.Fémszex 3.zsírzószelence hatást kelt az emberben

PrincessConsuela 2009.06.15. 14:01:33

@D4M13N: az átoperálás egyik fázisa h megpiszkálják az ádámcsutkáját az illetőnek, én úgy tudom.
ettől függetlenül dunába lőném az összes ilyen korcs lényt. gonosz vagyok?

D4M13N 2009.06.15. 14:38:06

@PrincessConsuela: Gonoszságod mérhetetlen:D

Nem,viszont szegény Duna,Tisza szopott már,legalább a Dunát ne basztassuk.Mély gödör,3 betonmixer aztán én boldog is vagyok.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.06.15. 15:05:58

Ember, ezt hogy találtad meg?????????????????????????????????????

Bazsiahegyről 2009.06.15. 15:09:41

@Tyss: csak olvastam a napiÁSZ egyik rovatát és gondoltam élek a lehetőséggel és megmutatom :D

Nezbuyer 2009.06.15. 15:29:28

Nem értem mi benne a jó... Ha ízig vérig nő akkor miért jobb mint akármelyik igazi nő?
Sztem az lehet oka, hogy a tag nagyon csúnya és nem jön be a nőknek, azért én nem reklámoznám ennyire a helyébe ezt a fölötébb érdekes élményt! Különös fétisei vannak egyeseknek....

Bazsiahegyről 2009.06.15. 16:49:19

:D szerintem csak szimpla mezei burnyákság van a dologban :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.16. 10:58:27

Én nem akarom védeni őket, mert valószínű ha szemtől szemben találkoznék egy ilyen nővel akkor ledöbbennék, de úgy tudom, hogy kapnak női hormonokat, ezért nem letisztul az izomzatuk, elmarad az arcszörzetük a hangjuk is normális, nőies lesz. Ezek az elsődleges dolgok, aztán jönnek a plasztikázások, minden csak a hormonok kérdése. És hogy miért jobb vele mind eddig bámilyen más nővel? Lehet, hogy kurvára örül annak, hogy végre nőként van kezelve, és belead apait anyait.
Én csak azért írtam ezt le, mert ez sajnos nem döntés kérdése, hanem betegség, és szerintem elég sokat szenvednek mire eljutnak idáig, hogy abban a testben élhessék az életüket, amiben mindig is szerették volna.

Bazsiahegyről 2009.06.16. 11:48:49

@Bogi24: hát igazat adok végsősoron... de inkább maradok a hagyományos nőknél :D

LucifR 2009.06.24. 12:03:47

A cikk friss, de egyből a blogbejegyzés jutott eszembe! :]
index.hu/bulvar/2009/06/23/megolte_elettarsat_mert_ferfi_volt/
süti beállítások módosítása